• nr48

FL är...

Jag har varit med om mycket här på FL. Jag har varit med om när lycksökare har sökt lyckan på FL med blandad framgång, jag har varit med om när översittare klämer längst ned på tuben, jag har varit med om när vänner förvandlas till motståndare, jag har varit med om när moderatorer utger sig för att vara vanliga användare och därefter tagit bort användare för orden inte längre räcker till. och har haft det som grund för fortsatt framgång...

Det jag har lärt mig efter 6 år är att FL-moderatorerna består utav ett gäng lycksökare, som med alla medel försöker kväva obekväma åsikter (så länge det inte handlar om SD).

För ett tag sedan var FL utsatt utav ett par uppmärksammade hacker-attacker. Detta är enbart en naturlig och till synes fortsatt utveckling som FL vill upprätthålla...

Vakna upp nu...
  • Svar på tråden FL är...
  • hedersknyffel

Jaha. Men vad vill du ha sagt (eller frågat) egentligen?

Fl för mig är (var) när jag första gången såg sidan 2009. Jag hittade en skryttråd om 18-månaders bebisar som kunde 2000 ord på tre språk, hade lärt sig 10 nya fågelarter senaste helgen osv. Jag trodde först att det var en väldigt ironisk sida med många påhittiga hittepåinlägg... Det var en roligare och oskyldigare tid här på "den svenska lantrasens bakgård".

För mig är det snart helt slut här.

Livet på.FL är hårt men rättvist!
  • nr48
    hedersknyffel skrev 2014-10-19 00:26:55 följande:

Jaha. Men vad vill du ha sagt (eller frågat) egentligen?

Fl för mig är (var) när jag första gången såg sidan 2009. Jag hittade en skryttråd om 18-månaders bebisar som kunde 2000 ord på tre språk, hade lärt sig 10 nya fågelarter senaste helgen osv. Jag trodde först att det var en väldigt ironisk sida med många påhittiga hittepåinlägg... Det var en roligare och oskyldigare tid här på "den svenska lantrasens bakgård".

För mig är det snart helt slut här.

Ge dig in i skyttegraven old man, detta är inte en tråd riktad emot moderatorerna...
  • nr48

Det ÄR en tråd riktad gentemot moderatorerna ^^

• hedersknyffel
    nr48 skrev 2014-10-19 00:33:40 följande:

Det ÄR en tråd riktad gentemot moderatorerna ^^

De har alltid varit godtyckliga och inavlade (många av dem iaf).
    Det är så bara att gilla läget och använda dem för att uppnå det du vill (vill du ha kaos så anmäler du inlägg till höger och vänster, så plockas det bort, de är så korkade att de ofta bara läser anmälan och tar bort inläggen).
    Livet på.FL är hårt men rättvist!
  • nr48

30 minuter, nån ibland FL-moddarna sover tidigt ikväll.

Det är enbart mänskligt, trots att ni ser alla som produkter...

#49 is cumming
  • nr48
    hedersknyffel skrev 2014-10-19 00:42:40 följande:
    De har alltid varit godtyckliga och inavlade (många av dem iaf).
    Det är så bara att gilla läget och använda dem för att uppnå det du vill (vill du ha kaos så anmäler du inlägg till höger och vänster, så plockas det bort, de är så korkade att de ofta bara läser anmälan och tar bort inläggen).
    Jo jag vet att de plockar bortinlägg, oavsett avsändare/önsketänkare. Det har inte varit det som är problemet de senaste 2 åren...

Problemet ligger i att någon utav moddarna (Smecker <3 Orcha) går mayhem gentemot vissa, helt utan anledning...
    Det är i alla fall vad jag vill att moderatorerna tror.
  • nr48

Problemet är att det enda svaret man får utav moderatorerna, är kalla handen.

Moderatorerna vet dock inte att enbart jag har 3 aktivva användare för tillfället. Detta är mitt offerkonto.Vilka andra användare använder inte samma basala taktik?

• nr48

Kom igen nu, så rädda kan inte alla vara?

• nr48

Jag tror... FÖr att jag er best og bÄst i verlden, att FL är dum i huvudet!

Till den som läser detta på FL... Part of a smaller plan...
Svar på tråden FL är...