• daniellalundh

Bra sida för evenemang!

Hittade den här sidan: www.tickville.com och undrar om någon här har testat göra evenemang via den? Det verkar ju superbra om man kan koppla ihop sitt evenemang på facebook!

• Svar på tråden Bra sida för evenemang!
  • Ullebullen

Supersmart grej det där! Tror att många använder det idag för olika fester och evenemang. Det smidigaste tycker jag är att man får in alla betalningar direkt så man slipper hålla på att mecka med det som man har behövt förut!

Och plus är ju att man slipper den omiljövänliga vanliga biljettförsäljningen!

• Amelisas

Tickville ska vara jättebra har jag hört! Många studenter använder det till sina studentfester vet jag.

• filippa87

Min bror använde den tjänsten för sin studentskiva för sina middags och eftersläpps biljetter! Funkade bra vad jag vill minnas!

• Amelisas
    filippa87 skrev 2014-12-23 14:19:40 följande:

Min bror använde den tjänsten för sin studentskiva för sina middags och eftersläpps biljetter! Funkade bra vad jag vill minnas!

Nice, kostade det något? Såg att de har en studentsida nu med någon kampanj nämligen! Denna: www.tickville.com/student
  • TobiasOskarsson
    Amelisas skrev 2015-01-19 11:44:01 följande:
    Nice, kostade det något? Såg att de har en studentsida nu med någon kampanj nämligen! Denna: www.tickville.com/student
    Smidigt, detta behöver alla elever i skolorna få reda på. Vet dock inte om de hänger på Familjeliv. 
  • Ullebullen
    TobiasOskarsson skrev 2015-01-20 16:23:48 följande:

Smidigt, detta behöver alla elever i skolorna få reda på. Vet dock inte om de hänger på Familjeliv. 

Jag tror att det är en del här ändå, men de flesta är väl bara inne på instagram och snapchat av tonåringarna. 
  • Oskar467

Jag förstår inte, vad är det för tjänst? Varför behöver man den? 

• Lajsan
    Oskar467 skrev 2015-01-28 08:54:53 följande:

Jag förstår inte, vad är det för tjänst? Varför behöver man den? 

Ska du anordna ett event eller en fest så är det en bra tjänst då man lätt kan göra gästlistor osv. 
Svar på tråden Bra sida för evenemang!