BF Juni/Juli 2015 Östersund
Fick smsavi nu under dagen att vagn,babyskydd och skötbord har kommit :D Dock jobbar sambon till 23 och jag kan inte åka och hämta 5 paket på 5-10kg styck själv så får väl vänta snällt tills imorgon...
Okej, ja den verkar bra för era behov :) Vi har en begagnad vagn med 4 fast hjul och luft som vi tänkte ha på mer "riktiga" promenader och brion som vi beställde nu till andra behov och då kändes svängbara hjul rfram smidigt om man ska gå i stan och så, kommer antagligen åka mycket buss (GRATIS woho, östersund måste vara den dyraste staden att åka kollektivt i...) också så det blir nog bra :) Ja det låter ju smart att hämta ut den så sent som möjligt då så garantin räcker längre :D Ska bli spännande och se hur länge du kan hålla dig när den väl finns där och väntar på dig ;) hehe!
Vecka 30 på söndag, påminn mig inte! haha! Jag är ju tokstressad :p Fattar verkligen inte vart tiden tog vägen.. Tur att jag inte är ensam att känna såhär då, allt känns ju så himla overkligt! :p
Jag går in i bebisrummet flera gånger om dagen och bara står och tittar, öppnar garderoben och kollar på kläderna och pillar lite sen går jag ut igen.. haha! Så mysigt ju! ;) Man får väl se lite längre fram också då det lär ramla in lite kläder från familj och vänner också men känner mig nästan klar med grundkläderna iaf :) Ja jag tror att vi kanske börjar förstå mer om vi fixar rummet att det verkligen ska komma en bebis så börja fixa på du :D Jag köpte en "hink" med tvättmedel i höstas som tydligen ska räcka en evighet och det var oparfymerat så vi kör ju redan med det :) Känns bra med oparfymerat dom första månaderna tycker jag i alla fall då dom tydligen ska ha så känslig hy, längre fram tror jag inte jag kommer bry mig så mycket :)
Åh vad mysigt. Älskar när man får dessa paket till bebisen:D haha. Kan som inte sluta le och tänka på mini:) Vad skönt med 2 vagnar:) Ja svängbara hjul är verkligen jätte skönt. Vi kanske köper en sådan sedan om jag nu går på stan mycket och så. Men jag tror inte jag kommer vara där så jätte mycket men man vet aldrig:D får ta det som det kommer^^
Haha ja jag undrar det jag med. Vill vänta men samtidigt vill jag ha allt på en gång för att kunna föreställa mig bebis ligga i vagnen när vi går på promenader:)
Blev det bra med skötbordet och allt nu?:D
Haha;) Eller hur, känns som det nyss var rul för oss. Och nu ska vi på nytt imorgon och det är bara 12 veckor kvar ungefär. Känns som tiden går på tok för fort nu, men oj så mysigt att det snart går mot sommaren:D
Hihi, så är jag med. Tittar i byrån på alla små kläder och saker:) Ja det kommer garanterat bli jätte mycket kläder och då blir jag så orolig över om man köpt för mycket, kommer dom hinna använda den bodyn osv. haha. Så mycket tankar och funderingar:p
Jaha men vad skönt:) Tror jag ska köpa en liten oparfymerad tvättmedels kartong som jag ska ha till bebis de första månaderna:) Får se hur det går med allt. Känns som jag kanske ska försöka tvätta alla kläder snart också ifall hon skulle komma ut tidigare. Så svårt att veta;)