• nyckelpiga77

Namnballonger EMMA. Hjälp!

Hej!

Vi ska ha namnceremoni nu på lördag för vår dotter, och jag vill ha ballonger med hennes namn på som dekoration i vår lokal. Det hade vi till sonen och de var hur lätt som helst att hitta, så jag gav mig inte ut för att köpa förrän igår.

Var på två ställen och där fanns de inte, tänkte inte mer på det, utan antog att de skulle finnas hos de stora leksakskedjorna. MEN! Idag har jag ringt både till Toys R Us och BR leksaker, och får samma svar på båda ställena: de har blivit tillbakaskickade, det var något som skulle fixas (designmässigt antar jag) så de får inte in nya förrän efter årsskiftet....

Hittar ingen webshop heller som säljer, och litar ändå inte på Posten så mycket att de skulle hinna fram.

Så: finns där någon i Malmö-Lund-området som har namnballonger de inte behöver med namnet Emma på, som jag kan få köpa?! Vore evigt tacksam!

Tack på förhand, nu ska jag sätta mig och hålla tummarna Flört

Kan ta lite tid innan jag hinner svara i tråden, men jag försöker kolla kontinuerligt under dagen.

Hälsningar Victoria

• Svar på tråden Namnballonger EMMA. Hjälp!
  • Natulcien

Om man är bra på att texta så skriver man ju lätt namnet själv på vanliga ballonger med en bred tuschpenna. Kanske lite jobbigt om ni ska ha hundra ballonger...men alla kanske inte måste vara namnade?

• grethas

party-land.se/start/

De brukar ha ballonger med bokstäver då kan du köpa e m m a i helium. Blir verkligen en festlig stämning och gästerna kommer tycka att det är kul! :) ballongbloggen.se/stora-bokstaver/

Ett annat alternativ är att köpa mindre vanliga helium ballonger och sedan skriva med glitterpenna (går att göra i butik) på ballongerna. Blir också himla fint.

Lycka till :)

Svar på tråden Namnballonger EMMA. Hjälp!