• Anonym (Mama)

Maken skriver flirtiga kommentarer till andra på FB

Alltså, jag är medveten om att jag kanske överreagerar.. Å ena sidan känner jag mig som att jag rycker på axlarna "so what" liksom. Å andra sidan känner jag "vafan, det här är inte ok!"

Som ni andra fb-användare vet så kommer ju det även upp i ens flöde vad ens vänner "gillat" och kommenterat. Imorse fick jag upp en selfie på nån vardaglig snygg tjej som min man kommenterat "vilken läckerbit " på. Men kul??? (Ironi). Hur hade ni reagerat?? (Särskilt med tanke på att vi hade sex typ en halvtimma innan hans kommentar..) Kollade vem denna tjejen var och jag har ingen aning om han känner henne eller ej - dem är inte vänner men han "följer" henne iaf, och alla hennes inlägg var ju offentliga - många av dem hade min man gillat (och senaste dagarna en del flirtiga kommentarer). Hon verkar ju inte gillat eller kommenterat något som han skrivit men ja.. Ser inte direkt henne som nått "hot" mera min man som jag inte riktigt förstår just nu..? Jag gillade hans kommentar om läckerbit. Nästa gång jag loggade in var hans kommentar borttagen ;) jag frågade honom sen om det var fel att jag gillade hans kommentar eftersom att han tog bort den? "Vilken kommentar?" Säger han, varpå jag fortsätter (vänligt) " gör du dig dum nu eller? Du var ju online när jag gillade. Kul att du skriver flirtiga kommentarer till andra tjejer, är ju inte första gången.." Svaret jag fick var "jag har inte tagit bort nån kommentar". Sen inget mer. Ok.. ? Antingen ljuger han (varför?) eller så har tjejen alltså tagit bort hans kommentar efter att jag gillade den (varför???) men det var ju egentligen skitsamma att den blev borttagen. Hur hade ni reagerat pä hans beteende? Känner mig lite kluven...

• Svar på tråden Maken skriver flirtiga kommentarer till andra på FB
  • Anonym (Var på din vakt)

Nej usch det där känner jag igen allt för väl, varningsklockorna på.

• Freya

Påminn honom genom att helt enkelr visa bilden.

Eller fråga om de andra kommentarerna han gjort på hennes profil. För de ligger väl kvar?

Svar på tråden Maken skriver flirtiga kommentarer till andra på FB