• shine95

Överraska killen på nyårsafton

Hejsan allihopa!

Nu är det såhär, att jag vill överraska min pojkvän med att hitta på någonting speciellt på nyårsafton. Vi funderade först på en nyårskryssning, men biljetterna dit va tyvärr slutsålda. 

Är det någon som har några idéer? Kan tillägga att min pojkvän fyller år nästa vecka, och sen är det ju också julafton. Så man kanske ska slå till och ge honom en kombinerad födelsedagspaket/julklapp. 

Kan också tillägga att jag är nitton, och han trettioett. Någonting som passar båda våra åldrar hade ju varit perfekt. 

Jag vill INTE flyga till Paris, och inte heller vara hemma. Utan hitta på någonting, ge honom ett minne. Någonting speciellt, åka iväg en dag eller två. Snälla. Hjälp mig! 

Tack på förhand! 

• Svar på tråden Överraska killen på nyårsafton
  • Sisisisi

Spa? Jag älskar yasuragi!

Keep your child rear facing for as long as possible!
  • puss02
    shine95 skrev 2014-12-11 20:03:24 följande:

För ung för vad? 

19 och 31!!
  • shine95
    Ursäkta , men hörrödu. Du har ingen aning om hur varken jag eller min sambo är i personligheterna. Personliga åsikter undanbes då jag inte bad om din förbannade åsikt. Vem är du som talar om för mig att jag är för ung? Du vet ingenting, så yttra dig inte. Trivs man med en person så spelar väl för fan inte åldern någon roll? Skäms på dig!!!!!!
  • shine95
    Efter en titt på din presentation så förstår jag att du absolut inte hör hemma på denna sida, varför, som tolvåring vara medlem på denna sida? Du förstår det där med förhållande när du är vuxen nog till att kunna ha ett riktigt förhållande. Tills dess så tänker jag inte diskutera. Ha en fortsatt trevlig kväll, snorvalp. 
  • puss02
    shine95 skrev 2015-01-03 19:24:11 följande:

Efter en titt på din presentation så förstår jag att du absolut inte hör hemma på denna sida, varför, som tolvåring vara medlem på denna sida? Du förstår det där med förhållande när du är vuxen nog till att kunna ha ett riktigt förhållande. Tills dess så tänker jag inte diskutera. Ha en fortsatt trevlig kväll, snorvalp. 

Jag inte. Haha!! Du har ju iq som ett sandkorn
  • puss02

Han kunde likväl vara din pappa?

!

Svar på tråden Överraska killen på nyårsafton