• Anonym (Hjälp)

tre dagar sen mens men noll känsel?

Skulle fått min mens för tre dagar sen. noll symptom eller PMS symptom förutom aptit,huvudvärk,drag i ljumskar från och till. och fick fladdrande/nyp på höger sida i mitten av tjejmagen igår kväll, och lite ont vid samlag då han kommer långt in (händer aldrig annars). Lite molvärk över tjejmagen, som som det drar eller ja, svårt att beskriva riktigt. Inte ont i brösten, dom känns bara tunga. Inget mer. Har regelbunden mens annars.

Kan jag ta ett test eller ska jag vänta ut den minst en hel vecka? När kan jag isf ta testet? Går det bra med kvälls urin med om inte mensen kmr igång ikv?

• Svar på tråden tre dagar sen mens men noll känsel?
  • Anonym (Testa)

Du kan testa nu direkt, kvällsurin är ok i det stadiet.

• Anonym (samma)

3 dagar sen oxå enligt min app. Känner inget speciellt heller, jo lite motvärk emellanåt, lite öm i brösten, men allt kan ju va vanlig pms oxå.

Haft jätteregelbunden mens i flera månader och nu plötsligt 3dagar sen.

Gjorde test igår som va negativt.

Gjort totalt 3 test som alla är negativa.

2 dagar innan mens, planerad mensdag och igår.

Inte ens en tillskrymmelse till ett svagt plus..

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (samma) skrev 2015-01-01 13:54:37 följande:

3 dagar sen oxå enligt min app. Känner inget speciellt heller, jo lite motvärk emellanåt, lite öm i brösten, men allt kan ju va vanlig pms oxå.

Haft jätteregelbunden mens i flera månader och nu plötsligt 3dagar sen.

Gjorde test igår som va negativt. smile1.gif

Gjort totalt 3 test som alla är negativa.

2 dagar innan mens, planerad mensdag och igår.

Inte ens en tillskrymmelse till ett svagt plus..

Åh fan :/ hoppas du får plusset snart! Kan ju ändras från dag till dag i hcg att det höjs! :)
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Testa) skrev 2015-01-01 13:14:52 följande:

Du kan testa nu direkt, kvällsurin är ok i det stadiet.

Ska man vänta med intag av vätska några timmar före kvälls urinet eller hur funkar det? Så rädd för ett minus och känns som att jag vill vänta en vecka för att ge mensen en chans att komma :|
  • Anonym (Hjälp)

Kan tillägga att jag fryser något fruktansvärt och har molvärk/mensvärk nu ikväll känns som mensen ska komma när som. Lite ömma bröst men kan dock vara inbillning också. :)

Svar på tråden tre dagar sen mens men noll känsel?