Inlägg från: Anonym (Filma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Filma)

Hur hämnas ni på otrogna partners??!

Sgtwolf skrev 2019-06-27 14:36:02 följande:

Att medvetet förstöra andras grejer är brottsligt. Så räkna med att få ersätta det du förstört och i värsta fall får du också en dom på dig. Tom i värsta fall någon månad i fängelse. Frågan är vad man vinner på det?

Måste du hämnas, gå ut och ha sex med någon annan själv. Ta kort eller filma när du riktigt njuter och sedan skicka korten/filmen till den partnern.

Hade gjort exakt så..Njutit som fan och skickat
  • Anonym (Filma)

Sen hade jag dumpat personen med orden. Jag måste avsluta med dig för jag längtar efter nästa gång med min älskare för mycket.

• Anonym (Filma)

[quote=79719346][quote-nick]Anonym (?) skrev 2019-06-27 14:56:26 följande:[/quote-nick]Och Vad tror du att du får för svar då?? Kan tänka mig att den otrogna tänker "skönt nu är jag fri att träffa vem jag vill"?

Hahaha[/quote

Vet du att i det läget så skiter jag fullständigt i vad mitt "ex" hade som svar.. Jag skulle må bättre sen skulle jag skita blankt i idipten som valde att förstöra oss. Om han skulle tänka så ?? Vad skulle jag göra åt det. Bara ännu bäskönt att slippa idioten iaf

• Anonym (Filma)
    Anonym (B) skrev 2019-06-27 20:05:35 följande:

Är man otrogen är det uppenbarligen fel i relationen. Man är två i en relation.

Men man är bara en som väljer att förstöra ett förtroende. Du kan inte köra med att det är bådas fel.

Om jag väljer att jobba samna tider som min vän och hon stjäl ur kassan är det mitt fel då? Jag har ju valt att jobba med henne.
  • Anonym (Filma)
    Anonym (B) skrev 2019-06-27 20:56:01 följande:

Va? Kassan? Är du full?

Nej.

Men det kan väl aldrig vara bådas fel att en väljer att gå bakom ryggen.
Svar på tråden Hur hämnas ni på otrogna partners??!