• Sgtwolf

Hur hämnas ni på otrogna partners??!

Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 14:08:05 följande:

Men gud vilken PK festival... 

Jag ser inget som helst fel i att hämnas, pysslar man med sånt får man ta konsekvenserna för det. Den som inbillar sig att den som är otrogen kommer bli ledsen av att man går omkring med huvudet högt och tror sig vara bättre har inte fattat verkligheten. En person som klantat sig rejält är bara jävligt nöjd över om hen slipper få skit för det man gjort. Så medan man går omkring och tror sig vara vuxen så pustar den som varit otrogen ut och tackar sin lyckliga stjärna....

Säger inte att det är fel att inte hämnas, det jag ifrågasätter är att påstå att hämnas skulle vara fel och att man är en bättre människa om man inte gör det. Det är en smakfråga. Så länge man gör det med stil och medveten om konsekvenserna så ser jag inget som helst fel i det.

Att medvetet förstöra andras grejer är brottsligt. Så räkna med att få ersätta det du förstört och i värsta fall får du också en dom på dig. Tom i värsta fall någon månad i fängelse. Frågan är vad man vinner på det?

Måste du hämnas, gå ut och ha sex med någon annan själv. Ta kort eller filma när du riktigt njuter och sedan skicka korten/filmen till den partnern.
  • Sgtwolf
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 14:57:24 följande:

Klart att du tycker så när du själv är otrogen, du vill väl ha det så smidigt som möjligt om du blir påkommen, eller hur Sgtwolf?

Vem har snackat om att ha sönder grejer förresten? Hämnas kan man göra på många olika sätt.

Nej, man måste inte hämnas, men om man vill det så är det faktiskt helt ok. Vill man inte att folk hämnas ska man ju inte bedra och förnedra andra. Som man bäddar får man ligga, handlingar och konsekvenser, du vet....

Iom många beskrivit att dom slagit sönder bilar och saker i tråden där du tyckte det var bra att förstöra grejer och gav ett vacker vinglas till den som förstört egendom. Förutsatte jag att du tyckte det är bra att förstöra. Mitt fel, sorry.

Men om du nu också tycker det är fel att förstöra saker. Hur vill du hämnas?

En bra hämnd är väl att göra likadant och sedan trycka upp det i ansiktet?
  • Sgtwolf
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 15:28:44 följande:

Det är inte upp till mig att avgöra hur andra ska hämnas, vill de slå sönder saker och ta konsekvenserna så är det helt ok för mig. Bara att avslöja personen för allt och alla kan vara en hämnd, många som varit otrogna som är skitskraja för att alla ska få reda på det. Det är upp till var och en. Dock tycker jag personligen att gränsen går vid att fysiskt skada någon och att dra in ungarna i sin hämndlystnad som vissa tyvärr gör.

Personligen tyckte jag det snubben som satte ut alla prylar i garaget var ganska trevligt. En polare till mig som satte alla sin sambos prylar på altanen och avslöjade henne för alla genom ett facebookinlägg där han skrev något i still med "Dina prylar står på altanen, jag hoppas din älskare har gott om plats" var rätt najs den med

Tror inte att de som är otrogna är rädda för att partnern hänger ut dom efter att blivit avslöjad. Kanske hellre rädd att någon sur granne eller någon som blivit nobbad, får nys på affären och avslöjar det för partnern. Är oftast partnern som då också blir mest sårad av avslöjandet.

Jo det är ju en "snäll" hämnd. Att ställa ut grejerna.
Svar på tråden Hur hämnas ni på otrogna partners??!