Hur hämnas ni på otrogna partners??!
Om partnern är otrogen är man ju en del av det, så varför hämnas?
Om partnern är otrogen är man ju en del av det, så varför hämnas?
Förklara gärna hur du är den del i att din partner fick för sig att knulla någon annan?
Tvingade du din partner att göra det under hot? Drogade du din partner och fick personen att göra det medvetslös? Satt du i flera år och krävde att din partner skulle göra det?
Men man är bara en som väljer att förstöra ett förtroende. Du kan inte köra med att det är bådas fel.
Om jag väljer att jobba samna tider som min vän och hon stjäl ur kassan är det mitt fel då? Jag har ju valt att jobba med henne.
Ja man är två i relationen men man är bara ensam i ansvaret för sina beslut. ALLA går ju inte ut och knullar runt så fort de blir missnöja, bara vissa gör det. Man har alltid ett val och den kan man ju knappast skylla på sin partner.
Ja vi är människor men de som väljer att INTE vara otrogna är oxå människor, så vissa människor verkar bara göra jävlig korkade val medan andra inte gör det. OCh fortfarande så kan man inte påstå att det är problem i förhållandet som får människor att vara otrogna, det är deras egna val som gör det.