• Svar på tråden Hur hämnas ni på otrogna partners??!
  • Anonym (löjligt)
    Anonym (galen) skrev 2015-02-11 23:43:10 följande:

Jag fick reda på at tmin pojkvän va otrogen. Kalla mig galen idiot eller vad ni vill. För en galen jävla bitch vart jag. Slog sönder hans bil så att han inte kunde åka till henne mer. Hade sönder i princip alla hans kläder och prylar. Ända sakerna jag lät bli va såna saker jag vet inte går att ersätta så som arvegods osv. Det sved nog rätt reält för honom men han sa bara att "de förtjänade jag" .

Äntligen någon som är ärlig istället för PK. Good for you Skål
  • Anonym (löjligt)
    Flickanx2 skrev 2015-02-17 21:08:47 följande:

Visa att du klarar dig bra ändå... eller vänta, jag menar BÄTTRE utan!

Och vad får dig att tro att hen öht bryr sig om du klarar dig bättre eller sämre?

Märkligt att så många är övertygade om att den person som precis bedrog och förnedrade dem bryr sig om dem....
  • Sgtwolf
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 14:08:05 följande:

Men gud vilken PK festival... 

Jag ser inget som helst fel i att hämnas, pysslar man med sånt får man ta konsekvenserna för det. Den som inbillar sig att den som är otrogen kommer bli ledsen av att man går omkring med huvudet högt och tror sig vara bättre har inte fattat verkligheten. En person som klantat sig rejält är bara jävligt nöjd över om hen slipper få skit för det man gjort. Så medan man går omkring och tror sig vara vuxen så pustar den som varit otrogen ut och tackar sin lyckliga stjärna....

Säger inte att det är fel att inte hämnas, det jag ifrågasätter är att påstå att hämnas skulle vara fel och att man är en bättre människa om man inte gör det. Det är en smakfråga. Så länge man gör det med stil och medveten om konsekvenserna så ser jag inget som helst fel i det.

Att medvetet förstöra andras grejer är brottsligt. Så räkna med att få ersätta det du förstört och i värsta fall får du också en dom på dig. Tom i värsta fall någon månad i fängelse. Frågan är vad man vinner på det?

Måste du hämnas, gå ut och ha sex med någon annan själv. Ta kort eller filma när du riktigt njuter och sedan skicka korten/filmen till den partnern.
  • Anonym (?)

Varför hämnas? Oftast finns det en anledning till otrohet även fast ingen vill 'se' den. Är ett förhållande bra pågår ingen otrohet...Är partnern bara dum och inte kan vara trogen, är det väl ändå inget att lägga tid och energi på den personen eftersom den lär ändå inte förstå eller bry sig om hämnden.???

• Anonym (Filma)
    Sgtwolf skrev 2019-06-27 14:36:02 följande:

Att medvetet förstöra andras grejer är brottsligt. Så räkna med att få ersätta det du förstört och i värsta fall får du också en dom på dig. Tom i värsta fall någon månad i fängelse. Frågan är vad man vinner på det?

Måste du hämnas, gå ut och ha sex med någon annan själv. Ta kort eller filma när du riktigt njuter och sedan skicka korten/filmen till den partnern.

Hade gjort exakt så..Njutit som fan och skickat
  • Anonym (Filma)

Sen hade jag dumpat personen med orden. Jag måste avsluta med dig för jag längtar efter nästa gång med min älskare för mycket.

• Anonym (?)
    Anonym (Filma) skrev 2019-06-27 14:47:59 följande:

Sen hade jag dumpat personen med orden. Jag måste avsluta med dig för jag längtar efter nästa gång med min älskare för mycket.

Och Vad tror du att du får för svar då?? Kan tänka mig att den otrogna tänker "skönt nu är jag fri att träffa vem jag vill"?

Hahaha
  • Anonym (löjligt)
    Sgtwolf skrev 2019-06-27 14:36:02 följande:

Klart att du tycker så när du själv är otrogen, du vill väl ha det så smidigt som möjligt om du blir påkommen, eller hur Sgtwolf?

Vem har snackat om att ha sönder grejer förresten? Hämnas kan man göra på många olika sätt.

Nej, man måste inte hämnas, men om man vill det så är det faktiskt helt ok. Vill man inte att folk hämnas ska man ju inte bedra och förnedra andra. Som man bäddar får man ligga, handlingar och konsekvenser, du vet....
  • Anonym (löjligt)
    Anonym (Filma) skrev 2019-06-27 14:47:59 följande:

Anonym (?) skrev 2019-06-27 14:56:26 följande:
    Och Vad tror du att du får för svar då?? Kan tänka mig att den otrogna tänker "skönt nu är jag fri att träffa vem jag vill"?

Hahaha
    Som sagt, märkligt att så många människor inbillar sig att personen som bedrog dem öht bryr sig om dem.
  • Anonym (?)
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 14:59:05 följande:

Som sagt, märkligt att så många människor inbillar sig att personen som bedrog dem öht bryr sig om dem.

Ja, det finns ju en anledning till att de är otrogna.. Även om jag tycker det är fel med otrohet så ör jag många gånger inte förvånad att höra om det. I en bra relation händer det inte...
Svar på tråden Hur hämnas ni på otrogna partners??!