Fortfarande mens som ökar stimuleringsdag 7 med Gonal F, orolig?
Hejsan, jag undrar om någon varit med om något liknande eller har någon info om vad man kan göra. Jag är nu idag inne på den sjunde sprutdagen med Gonal F och mensen vill inte sluta. Jag tog provera i cykeln innan som inte fungerade korrekt då jag inte fick mensen förrän 10 dagar efter jag slutat med tabletterna och då var det spotting första dagen sedan konstig brun mycket liten mängd mens i 2 dagar som senare övergick i röd mens av liten storlek i 2 dagar och sedan ökade mensen och har nu i 2 dagar haft röd mens i normal storlek. Jag hade ett ultraljud första dagen med spottingen som visade på 4,5 mm slemhinna och antrala folliklar så läkaren gissade då på att jag var i början av cykeln och ordinerade Gonal F med början samma kväll. På femte sprutdagen hade jag ett ultraljud som visade på 9mm slemhinna och folliklar av varierande storlek där den största var 11mm , det var dagen innan blödningen ökade i mängd så jag är väldigt orolig att jag nu blött ut den slemhinna som skapats under denna menscykel som nu tunnats ut. Ingen aning om vad som hänt och varför det blivit så här och om man kan göra någonting för att stoppa upp mensen?