-
-
Svar på tråden Kolla in blogg!
-
Mina tankar runt saker som händer i mitt liv! Kom in och läs min blogg vetja!
Autismspektrumtillstadiet!
miamiamia.bloggplatsen.se/ -
Mina tankar runt saker som händer i mitt liv! Kom in och läs min blogg vetja!
Autismspektrumtillstadiet!
miamiamia.bloggplatsen.se/ -
Hejsan. Jag har en blogg på finest.se
Där jag delar med mig av ens dagbok. Skulle du vilja dela med dig av något? Man får vara anonym och offentlig. Och vill man vara offentlig så delar jag med mig av instagram/blogg om man nu vill det. Du kan ju kolla in min sida så förstår du vad jag menar. Kram!
ni når mig på: enmammasdagbok1@hotmail.com
Www.finest.se/enmammasdagbok
-
Jag ska kolla in där !!!
-
Supersocial och trevlig men ändå ensam. Jag har autism och aspereger m.m. Har inga vänner eftersom jag har en form av autism och har inte haft vänner sedan tonåren
-
Välkommen till min blogg! Jag är en Aspergare med foto, Photoshop, naturen och hundar som största intressen i livet. Bor och lever i Småland med min familj. Här får du följa min resa genom livet med allt vad det innebär. Hoppas du ska trivas.
Min önska är att skriva en bok om mina psykisa problem som jag har t.ex autism, asperger, utvecklingstörning m.m
Bli känd via bloggen och kunna försörja mig på detta.
Jobba med djurvård, hundar, katter m.m
Skriva en krönika eller någonting i en tidning.
Designa en app som handlar om mig och mitt liv. Där ska blogg finnas, min instagram, min YouTube och fakta om mig. Appen ska funka till alla olika typer av operativsystem till mobilen.Hoppas att ni kan hjälpa mig med detta!Tack i förhand!