Jag gillade inte Fjällgrens låt alls. Han sjöng inte ens, bara 'jojkade' (?). Men han var en söt kille :). Personligen tror jag att Måns elle Dina tar hem det. De hade de bästa låtarna tycker jag. Både Saade och Måns tror jag dock skulle komma långt enbart på sina utseende i Eurovision (saade kom ju trea med popular). Men låten var ju också bra, dock gillar jag inte Sting lika bra som hans andra låtar. Hasse Anderssons låt har fastnat på hjärnan, blir så glad och energisk när jag hör den men han skulle nog inte ha en chans i Eurovision så jag hoppas inte den vinner :). Samir och Viktors låt tror jag hamnar rätt bra men den vinner inte. De kan inte sjunga och låten är dessutom en kopia av deras låt Sucess i några avseende. De har ju själv sagt att de inte är med för att vinna utan för att ha kul. Samirs C-kändiskap sen paradise hotel har väl börjat sina nu så dags att göra något nytt :). Men folk röstar nog på den för den trots allt är lite svängig. Magnus Carlssons låt är svensk så den tror jag inte kommer så högt. Så jag tror att top 5 utan inbördes ordning blir
Erik saade, dinah nah, måns zelmerlöw, Hasse Andersson, isa.