• Alliss

BF december 2015 :-)

Åh här ska jag hänga på :) har också bf i december. Ska till barnmorskan första gången nästa vecka dock. Har lixom inte vågat tro det här är sant än då vi försökt ett år! Hoppas att allt ska gå vägen nu :)Är också intresserad om vad folk tänker om kub test. Är det något alla gör?

• Alliss

Åh här ska jag hänga på :) har också bf i december. Ska till barnmorskan första gången nästa vecka dock. Har lixom inte vågat tro det här är sant än då vi försökt ett år! Hoppas att allt ska gå vägen nu :)Är också intresserad om vad folk tänker om kub test. Är det något alla gör?

• Alliss

Är också orolig att jag skulle gå och fundera på det under hela graviditeten om jag inte gör kub testet. Samtidigt så håller jag med om att vad gör det för skillnad om.man vet? (Skulle inte heller kunna göra abort) bli mer förberedd kanske .

Snöar gärna in mig på något och slutar inte fundera över det :) intressant att höra hur ni andra tänker iafl :)

• Alliss

Jag är i v 13 och har mått illa konstant, och gör fortfarande. Min bm sa att det borde släppa nu men sen läser jag om dem som mår illa nästan hela graviditeten. Jag hoppas verkligen att få slippa det snart så man kan njuta lite mer. :)

• Alliss

Jag har inga problem med att få på mig kläder. På mig syns det inte direkt ännu (v14) ser bara ut som att jag käkat lite mycket mat typ om jag har en för tajt tröja. Haha därimot stör jag mig på alla kläder som har typ knappar mot huden.

Blir helt galen brukar inte bry mig om det i vanliga fall :)

Svar på tråden BF december 2015 :-)