• attid89

BF december 2015 :-)

Ultraljud idag vecka 11(10+5). Allting såg fint ut! Vi säg fingrar, små fötter och en liten näsa. Så gulligt! Och skönt att allt ser bra ut! <3

• attid89

Jag kommer inte att göra KUB-test. Är bara 25 och har inga kända sådana sjukdomar i släkten. Så jag försöker att bara se det positivt så får vi se!

• attid89
    aspjg skrev 2015-06-04 19:00:05 följande:

Hej alla!

Har följt tråden i tysthet men nu vågar jag vara med och skriva. Vi var på kub-test idag och fick se det lilla pyret och fick låg risk på resultatet.

Bebisen jag har i magen är lite ut av ett mirakel. Har varit på utredning för att jag inte haft någon mens och fick resultatet förtidigt klimakterium.. Så vi har väntat på äggdonation ett år för att jag aldrig skulle kunna få egna barn. I höstas gjorde vi första försöket som slutade i MA. Sen skulle vi göra försök nr 2 efter jul men det fick avbrytas för att de då kom på att jag skulle ta tsh-prov. Det är ett prov på sköldkörteln som är väldigt viktigt att det ligger på rätt nivå när man ska bli gravid. Det värdet va inte bra utan jag fick äta levaxin.

I april skulle vi göra ett försök igen och när jag var för att kolla så allt såg bra ut så visade det sig att jag blivit gravid på egen hand.

Så ultraljudet idag var väldigt viktigt för mig att se att barnet lever.

Sorry att det blev så lång text men jag var tvungen att skriva av mig :)

Åh, GRATTIS!! Vilken fin historia!
  • attid89

Är det någon som är med i någon kul mammagrupp på fb som vill bjuda in mig? Pma gärna isf

Svar på tråden BF december 2015 :-)