Inlägg från: villvillvill |Visa alla inlägg
  • villvillvill

BF december 2015 :-)

Hej.
    Ny i tråden men väntar mitt tredje barn den 23 december. Har en son född 11 och en dotter född 13 sedan innan
    Vi har än inte alls gått ut med graviditeten för mer än min mamma å mina systrar så kan vara kul att få prata av sig med er. :)

• villvillvill

Jag har RUL den 21juli då är jag 17+6

Vi håller de hemligt. Vet inte när vi skall offentliggöra det hela. Min familj vet plus min chef annars igen.
    Dock tycker jag de är jobbigt att gå å "gömma" sig jämt

• villvillvill
    Ensamstående1980 skrev 2015-07-07 21:24:07 följande:

Jag har också haft väldigt ont i huvudet, blev väldigt förvånad eftersom efter min GBP har jag nästan aldrig huvudvärk! Förr hade jag det ofta, men fick höra av bm att det var vanligt så det var lugnande :)

Har också mått väldigt illa, men efter GBP så KAN jag helt enkelt inte kräkas mer, och det har stört mig lite för jag tror det hade känts bättre om man kunde kräkas när mab mår så illa, inte bara ulka som en galning och spotta en massa :(

Men det har också lagt sig så de e jag glad för.

Ni som ska göra rul osv, vill ni ta reda på könet och varför?

Jag längtar till rul så man kanske kan få se vem det är som hyr denna enrummaren! Bara av ren och skär nyfikenhet helt enkelt :) :)

Å jag är också gbp opererad.
    Å helt klart det värsta sedan opn är att inte kunna spy.
    Jag har även extremt svårt att äta nu som gravid, det är som att backa till puré perioden :/ å det har tyvärr varit så under samtliga graviditeter. (Detta är tredje efter op)
  • villvillvill
    moruri skrev 2015-07-08 15:41:36 följande:

Villvillvill och ensamstående80:
    Jag är gastric sleeve opererad i dec -14. Hade nästan hunnit gå ner hela min övervikt när jag blev gravid, 7kg kvar. Hur har er viktuppgång sett ut? Har själv gått upp 1-2 kg. Hoppas att jag kan stå stilla här och inte lägga på mig så mycket mer. Har också massa extra kontroller nu IOM operationen.

Jag opererades -10 så det är längesedan.
    Har gått upp 7kg mina tidigare graviditeter å hoppas på samma nu. Har faktiskt inte vägt mig.
    Gick efter opn ner 46kg å har från det gott upp 10kg (dvs hittat min vikt på 70kg)

Min första graviditet var ca 10 månader efter op, fick tarmvred i v12 å var tvungen att snitta hela magen då tarmarna la sig i slitsarna och fastnade. Efter den operationen mår jag typ alltid illa :/
Svar på tråden BF december 2015 :-)