BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Tack tjejer <3 har precis stigit upp ur sängen för första ggn för dagen. Läskigt hur svag man kan känna sig.
Beya - du får veta resultatet direkt ifall du tagit blodproverna i förväg :) jag tog blodproverna förra veckan och har tid för kub på fredag. Spännande! :)
Sjukskriven resten av veckan och läkarn har skrivit ett recept på primperan (verkar vara vanligt här i Finland mot illamåendet). Är sängliggandes, känner mig som en zombie. Sovit riiiktigt dåligt inatt. Hoppas att veckan börjat bättre för er andra mammor!
Kan du ge mig källan Beya? Skulle gärna kola upp detta närmare, då jag även inledde min gravidited med magsjuka... Var bor du, JJ15? Här är en Esbo-bo...
Förstår dig, jag har varit hemma i 3 veckor nu. Sjukskrev mig själv en vecka och sen gick jag till doktorn och han sjukskrev mig direkt!
Spydde hela tiden nästan när jag var uppe. Fick lergigan comp som minskade kräkningarna lite men det går upp och ner, måste ligga ner större delen av dagen och kämpar än med illamåendet och kräkningarna (är i v11) och längtar efter att få tillbaka energin i kroppen!
Det är så otroligt jobbigt att må såhär. Så länge jag ligger ner är allt ok. Men så fort man sitter eller står upp så kommer illamåendet. Hoppas att du .. vi .. börjar må bättre snart! <3
Precis! Var så dum en helg och följde med min sambo och hans familj till deras stuga som vi hade lovat flera veckor innan. Tänkte att jag har ju fått medicin och de har ju toalett med. Ojoj..Visst bilresan gick okej får jag säga då jag kunde sova och vi kunde svänga av och spy i skogen. Men väl där..6 personer och 1 toalett. Så spänd över att den skulle vara upptagen..försökte vara social så låg inte ner så mycket som jag borde..så jag spydde hela tiden! Fick inte ens behålla vattnet sista dagen och sprang ut och kräktes bakom huset. Jag var så slut på att jag grät och ville ge upp!
Efter det går jag helst ingenstans om jag nu inte måste. Är så orolig över att detta kommer fortsätta in i andra trimestern också för mig. Men hoppas inte, hoppas vi blir bra snart! <3
Massa krya på sig kramar till er som mår pyton. Hoppas verkligen det lägger sig för er snart! <3
Varit på vul ikväll och sett den lilles hjärta ticka fint. Den hade dessutom hicka och rörde sig. Spännande! Hon sa att jag va i v.8+4 och jag trodde själv 8+5.
Varit på vul ikväll och sett den lilles hjärta ticka fint. Den hade dessutom hicka och rörde sig. Spännande! Hon sa att jag va i v.8+4 och jag trodde själv 8+5.