BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
självklart, hoppas bara på det bästa för dig o din lilla bebis
Har fått reda på att det är 50% risk att mitt barn bär på en dödlig sjukdom.
Får svar på onsdag. Jag bara gråter och har sån enorm ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nån som har nått tips på hur man kan försöka tänka på annat? Eller knep för hur man ska tänka? Detta tar knäcken på mig....
Usch vad trist! Jag håller tummarna att din bebis inte har sjukdomen! kram till dig!
Får svar på onsdag. Jag bara gråter och har sån enorm ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nån som har nått tips på hur man kan försöka tänka på annat? Eller knep för hur man ska tänka? Detta tar knäcken på mig....
Vilken jobbig väntan för er. Håller mina tummar
Så svårt att säga hur du ska tänka för att det ska kännas bättre... Men bebisen mår ju bäst av en glad och avslappnad mamma, så försök att ägna tankarna åt de positiva 50%. Usch fy stackars dig <3
Vilken jobbig väntan för er. Håller mina tummar
Så svårt att säga hur du ska tänka för att det ska kännas bättre... Men bebisen mår ju bäst av en glad och avslappnad mamma, så försök att ägna tankarna åt de positiva 50%. Usch fy stackars dig <3
Hej!
Ny här men måste bara få skriva av min oro. Är idag i v 11+6 och har blödningar titt som tätt :( va på gynakuten i måndags efter en störtblödning hos bm och fick då se en sprattlande liten filur med ett litet hjärta som slog så fint :) läkaren kunde inte hitta någon orsak till blödningen utan sa åk hem och va lycklig detta är bara vad vi kallar för oförklarlig blödning. Lättnaden och lyckan va total tills igår då jag började blöda igen :( Detta är min 5 gång med blödningar och jag håller på att bli tokig! Någon annan här som är med om samma sak? Skall göra kub på tisdag och är nu super rädd att något skall vara fel :(
Har sovit såå dåligt inatt, vaknat vid fem och har inte kunnat somna om. Är så nervös inför dagens KUB.
Förstår jag, kommer säkert inte kunna sova nästa vecka heller när det är min tur.
Hur har det gått?