BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Vi berättade för min systers yngsta son igår som är 10. Det kommer bli hans första yngre kusin. Han tittade facinerat på ultraljudsbilderna och frågade "vad heter den?". Efter lite funderingar så sa jag att bebisen kommer ut från magen före julafton och då blev han såå glad "bästa julklapöen för oss alla!". Nog blev man rörd av hela situastionen.
KUB idag och jag är otroligt nervös. :( Var inte alls nervös när jag väntade dottern, men har sedan dess upplevt att vänner fått dåliga nyheter vid KUB osv.
Om det går bra så tänker vi berätta för dottern, familjerna och på jobbet efter idag. Eller är det dumt? För tidigt?
De flesta jag känner vet om det o har vetat sen jag började må illa, jag är iofs en ganska öppen person men känner inte att det finns nån anledning för mig o hålla det för mig själv, speciellt inte eftersom det skulle kräva smusslande o lögner med tanke på hur jag mår, skönt o ha stöd från vänner o familj. Har dock inte berättat för sonen än, han är 3, tänkte berätta när jag slutar må illa, just nu är jag mer eller mindre sängliggande och inte så rolig o va med, vill inte att han ska koppla mitt dåliga mående med sitt nya syskon. O hade inte velat att det kom ut på dagis så tidigt men det var nån som gissade o jag gillar inte o ljuga :/
KUB idag och jag är otroligt nervös. :( Var inte alls nervös när jag väntade dottern, men har sedan dess upplevt att vänner fått dåliga nyheter vid KUB osv.
Om det går bra så tänker vi berätta för dottern, familjerna och på jobbet efter idag. Eller är det dumt? För tidigt?
Beya - Tack för att du frågar! Det gick jättebra, fick lägsta sannolikheten (1:20000) och allting annat verkade också vara som det ska (så gott som dom kan se vid det här laget) :) Ska berätta för dottern när vi kommer hem!
Beya - Tack för att du frågar! Det gick jättebra, fick lägsta sannolikheten (1:20000) och allting annat verkade också vara som det ska (så gott som dom kan se vid det här laget) :) Ska berätta för dottern när vi kommer hem!
Delar med mig av lite glädje i oroliga tider till er andra jag med, fick precis veta att min lilla pojke är frisk <3 så lycklig nu!!
evve88 - Underbara nyheter! Grattis! iChat roligt att som bonus få reda på könet såhär tidigt?! Hur känns det? ;)
evve88 - Underbara nyheter! Grattis! iChat roligt att som bonus få reda på könet såhär tidigt?! Hur känns det? ;)
Delar med mig av lite glädje i oroliga tider till er andra jag med, fick precis veta att min lilla pojke är frisk <3 så lycklig nu!!