BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Inne för andra gången på kvinnoklinik för blödning. Denna gång mer blod, färskare och även levrat. Känns som ja ska dö inombords!
Usch va hemskt, kan dom ge några svar?
Dom hittade ingen anledning till blödning... Allt såg bra ut med graviditeten men man hinner ju spela upp alla möjliga hemska scenarion!
Hej!
Hoppar in här.
Väntar nr 3, är i vecka 13+3 :). Har två underbara gossar födda 2013.
Har nu varit på KUB (får veta resultatet från UL + blodprov först efter ca 2 veckor) och allting såg bra ut fastän jag varit orolig då jag blött så mycket... Hon hittade hematom pä några ställen, bl.a. bakom moderkakan, vilka hon menade att kommer att blöda ut. Inget sex, simmande eller bastu nu! Det är inte det roligaste då sommaren kommer och man bor i Finland Nåh, kunde vara mycket värre!
Nytt datum blev 10.12. Det var verkligen kul att se den lilla 6 cm-figuren motionera och sova med korta intervaller
Vad trevligt att komma tillbaka och läsa om KUB och andra tester som gått bra. Vad skönt för er :)
Jag funderar på det här med KUB, verkar som att alla gör detta. Det får man inte i mitt landsting. Bor ni alla där man får det om man vill, eller vänder ni er privat?
PlusLängtan - Jag vet inte hur det ser ut i Stockholm över lag, men jag behövde bara be min BM om att få göra KUB pga oro så fick jag en remiss.
Tagit mig igenom moderkaksprov idag. .. nu blir de å ligga på soffan å äta praliner ( och läsa era inlägg) resten av dagen :)
Velvet, tack, jag får höra med BM och se vad hon säger. Hon var inte hjälpsam alls i min förra graviditet när jag frågade om det dock. Fick till svar att det var helt onödigt om jag inte har det i släkten.
Jag tänker nog gå till någon annan denna gång. Kändes inte bra där...
Tiden går så långsamt nu. Har tid för KUB på fredag, och min oro har blivit värre de senaste dagarna. I förrgår (12+0) kom det under dagen ljusbrunt/rosa "slem" när jag var på toa och började kännas som molvärk i magen. Igår kom det mer, rosa, och molvärk. Blev såklart livrädd, som jag blir så fort minsta lilla dyker upp nu för tiden.. Min fina sambo peppar mig hela tiden och säger att det inte är någon fara, och jag försöker tro på honom. Det är synd bara att hjärna och känsla inte samarbetar minsta lilla just nu. Var tvungen att skriva av mig lite.
Blir iaf väldigt glad (och lite lugnare ;) ) av att vara inne här och läsa! Kram på er alla!