• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • albastro

Hej tjejer.

Hoppas det inte gör något att jag hoppar in här :)
    Väntar min andra till den 19 dec.
    Första kom i september 2014.

• DrDonna
    SsJj skrev 2015-06-03 12:58:23 följande:

Hur mycket folsyra äter ni om dagen? Min BM sa idag att jag ska ta 2 tabletter om jag äter mitt val kvinna. Jag äter Apotekets kosttillskott KVINNA med 400 mg folsyra så det ska väl räcka? Bara ätit 1 tablett med flickorna också..

500microgram/dygn är rekommenderat, man ska inte gå över 800/dygn.
  • Alliss

Åh här ska jag hänga på :) har också bf i december. Ska till barnmorskan första gången nästa vecka dock. Har lixom inte vågat tro det här är sant än då vi försökt ett år! Hoppas att allt ska gå vägen nu :)Är också intresserad om vad folk tänker om kub test. Är det något alla gör?

• Alliss

Åh här ska jag hänga på :) har också bf i december. Ska till barnmorskan första gången nästa vecka dock. Har lixom inte vågat tro det här är sant än då vi försökt ett år! Hoppas att allt ska gå vägen nu :)Är också intresserad om vad folk tänker om kub test. Är det något alla gör?

• frida1991

Här har vi en till som ska ha bebis! 4 dec är jag beräknad till. Här är bebisen i v.12, någon som är bra på att gissa kön?

• Ino

Hej hej! Här är en till med bebis beräknad i december. En luciabebis enligt bf än så länge. Har en dotter som är född i december 2013 så förhoppningsvis hinner hon fylla 2 i lugn och ro. Kul att följa er =)

• Hallonpaj

Vi var och gjorde kub-test idag. Dock får vi vänta ett par dagar på testresultatet från blodprovet. Men allt såg väldigt bra ut med vår bebis hittills.

Läkaren gick igenom allt på bebisen, ungefär som en ct-röntgen. Sedan fick vi se bilder i 3D och en liten film i 4D när den rörde på sig. Det var en helt otrolig upplevelse Hjärta är alldeles gråtig nu av lycka.

Vår bebis i 3D i vecka 13+0 

• PlusLängtan

Välommen Alliss :)

Här verkar alla göra KUB test. Jag trodde inte det var så vanligt att göra, men det får mig att bli lite orolig och vilja göra ett också när man läser om alla som gör det.

• attid89

Jag kommer inte att göra KUB-test. Är bara 25 och har inga kända sådana sjukdomar i släkten. Så jag försöker att bara se det positivt så får vi se!

Svar på tråden BF december 2015 :-)