BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Haha bevismaterial passade bra men det skulle stå bebismage.. ???? T9!
Jag är i v 14+6 idag och just när jag tänkte att nu är illamåendet över så börjar det igen. Men som du skriver Alice, så känns det mer verkligt när man känner av symptom. Ska göra rul 13/7 och det känns som en evighet tills dess. Förra graviditeten avbröt vi pga av rul resultat så det känns som att rul blir ett steg i att börja ta till mig graviditeten.
På mig syns graviditeten och jag kämpar med kläder varje dag till jobbet. Vill inte berätta för så många just för att det gick dåligt sist. Hur tänker ni andra? Har ni berättat för jobbet? Hur länge tänkte ni jobba?
Jag känner på mig att det är en pojke där inne! Har tom börjat kalla honom för mitt favoritnamn av våra namnförslag. ;)
Jag gissade iofs kille förra gången också, och då hade jag ju fel...
Vecka 14+0 idag, nu går tiden fort tycker jag!
Rul 15/7
Här tror familjen som vet om graviditeten på pojke.
Men vi kommer inte ta reda på kön, så vi får en överraskning på BB sen:)
Vi kollade inte med vår första men med vår andra. Två pojkar :) Jag är helt säker på att det är till pojke vi bakat, men vi vill inte titta denna gång. Var så spännande vid första förlossningen när man inte visste.
Jag avundas er som inte tänker kolla! Jag skulle aldrig klara det!
Jag vill kolla vad det är för filur där inne men inte sambon. Har inlett övertalningsförsöken hoppas jag lyckas. Tog inte reda på det med sonen jag har o denna gång vill jag verkligen veta. Hoppas jag vinner kampen.
Jag vill kolla vad det är för filur där inne men inte sambon. Har inlett övertalningsförsöken hoppas jag lyckas. Tog inte reda på det med sonen jag har o denna gång vill jag verkligen veta. Hoppas jag vinner kampen.
Känner ni på er vad ni väntar? Jag va helt övertygad om en flicka å det stämde ;)
Jag ska också på RUL 17/7 :)! Ska bli så himla spännande, tur att jag har semester efter annars hade jag aldrig kunnat tänka på annat fram tills dess :)! Spännande att se om vi har samma BF därefter :)