• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • PlusLängtan

Hallonpaj,

Jag hoppas verkligen att det är bara noja som snart går över för oss :)

Det tar lite på kraften när man är orolig. Men vi får försöka att inte låta det ta över!

• gällka88

Någon mer som är väldigt varm å svettig? Brukar vanligtvis ha en temp runt 36 å nu när ja kolla hade jag 37,3!
    Sa idag till en kompis att jag känner mig som en mänsklig floatingtank eftersom jag är så varm å har en liten människa i mig som flyter runt å tar de lugnt...

• fantasy06

Hej. Är i v 16+2 idag. Har gått upp 5 kg sen kag plussade. Bara 10 kg ifrån sambon nu. Haha.

Gick upp 25 kg med förra barnet vill inte upp i den vikten igen.

Sen om 2 veckor är det dags för RUL o jag vill så gärna ta reda på könet men sambon vill inte. Frustrerande.

• JJ15
    gällka88 skrev 2015-06-23 22:06:17 följande:

Någon mer som är väldigt varm å svettig? Brukar vanligtvis ha en temp runt 36 å nu när ja kolla hade jag 37,3!

Sa idag till en kompis att jag känner mig som en mänsklig floatingtank eftersom jag är så varm å har en liten människa i mig som flyter runt å tar de lugnt...

Jag har haft en temp kring 37.2 - 37.4 sen jag plussade. Annars har jag också kring 36. Så vet precis vad du menar!

Jag var in på extra besök hos bm igår för.att kontrolleea vikten och har äntligen(!!!!) gått.upp i vikt! Första ggn sedan vi plussade! Nu hoppas jac att det börjar gå åt rätt håll så man får tillbaks krafterna och kan börja jobba igen :)
  • velvet

moruri - usch vad jobbigt det låter! I svaga stunder så tror jag att de flesta kan ifrågasätta vad de håller på med när de skaffar fler barn, vilket känns helt naturligt då barn väcker känslor (många olika typer av känslor!) man knappt trodde att man hade inom sig. Hoppas att det känns bättre snart hur som helst! Kram!

• velvet

fantasy06 - Men 5 kg hittills är väll inte vidare mycket? :) Jag vet inte vad som anses normalt men jag har kanske gått upp 3-4 kg sen start och det känns verkligen lugnt för min del. Är i vecka 16. :)

• fantasy06

Velvet: nej jag vet. 5 kg är nog ganska ok. Mer att vågen stannade på 79.9 som känns mindre ok :) men allt pga att startvikten var lite hög :)

• Lyckligajag

Jag är i vecka 14+6 och har gått ner ett kilo, även äter jag mycket mer än innan men har börjat jobba heltid nu så kanske är för jag börjat gå mer, magen börjar synas nu och det är roligt :)

• Beya

Har också fått höra vilken rejäl kula jag har... och när de frågar när jag har bf blir det jätteförvånade, inte förrän dec och så stor redan säger de.
    Känns dumt för jag vet att jag ätit för mycket..

Svar på tråden BF december 2015 :-)