BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Ja jag förväntar mig ett barn. Men eftersom vi inte ska kolla upp kön så är det ett kul sätt att gissa och spekulera lite, för eget nöjes skull. Man är ju sååå nyfiken
Pollyboy: nej men usch vad jobbig kommentar! Men samtidigt måste jag erkänna att det är skönt att höra att jag inte är ensam på att bli less på svärmors kommentarer ibland ;) du ska absolut inte skämmas för magen, den bär ju på din dyraste skatt! (Precis som moruri skriver) :)
Vi gick in i en affär för att kika på vagn och poff.. nu äger vi en emmaljunga duo edge, det gick fort :D har inte ens vågat kika på babykläder än men så köper vi vagn? Tror jag blivit galen!
Pollyboy: nej men usch vad jobbig kommentar! Men samtidigt måste jag erkänna att det är skönt att höra att jag inte är ensam på att bli less på svärmors kommentarer ibland ;) du ska absolut inte skämmas för magen, den bär ju på din dyraste skatt! (Precis som moruri skriver) :)
Vi gick in i en affär för att kika på vagn och poff.. nu äger vi en emmaljunga duo edge, det gick fort :D har inte ens vågat kika på babykläder än men så köper vi vagn? Tror jag blivit galen!
Blev tyvärr missfall här ???? är 7 veckor sedan var då i vecka 8. Fortfarande ingen mens ????
Jag är också sugen på en Emmaljunga duo edge... Vilket chassi tog ni? Vi har kollat på de med luftdäck men såg att dom ha slutat tillverka dom!!
Eller hur! Kanske inte säljer så bra... De står på hemsidan att de ska sluta tillverkas...men att de kan finnas kvar i butik.. Måste nästan åka till närmsta affär å kolla :p
Åh vad roligt att ni redan köpt vagn! Vi har varit och kikat (blir en Bugaboo Cameleon 3 all black för vår del) och tänker köpa efter RUL tror jag. :)
Åh vad roligt att ni redan köpt vagn! Vi har varit och kikat (blir en Bugaboo Cameleon 3 all black för vår del) och tänker köpa efter RUL tror jag. :)