• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Elisabeth83

Hej alla! Har inte varit så aktiv här inne. Finns det en FB grupp för dec-bebisar? Är den aktiv?

Vi har en bugaboo donkey sedan innan men är sugen på något nytt tror jag! Kan inte bestämma mig :)

Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • evve88
    sosso08 skrev 2015-06-25 11:52:27 följande:

Som det ser ut än så länge verkar sommaren inte riktigt vara på G, men funderar ändå på det här med Bikini...

Någon som har något tips på snygga gravid bikinisar? Har varit och prövar lite olika vanliga men hittar inget som sitter snyggt då bysten blivit en hel del större och magen kommer ju inte direkt krympa under semesterveckorna :p

Köpte en vanlig bikini fast kupan köpte ja på Lindex. Dom har lite större storlekar... Går ju verkligen inre att hitta nån på typ Gina för dom är ju lite för tunga för dom om man säger så. Hahaha :)
  • Karin23
    Elisabeth83 skrev 2015-06-25 17:05:58 följande:

Hej alla! Har inte varit så aktiv här inne. Finns det en FB grupp för dec-bebisar? Är den aktiv?

Vi har en bugaboo donkey sedan innan men är sugen på något nytt tror jag! Kan inte bestämma mig :)

Det finns två grupper på Facebook: Decembermammor 2015

December bebisar 2015

:)
  • Anniiica

Såg också lite större bikini toppar på Lindex och Kappahl, men så himla dyra dom ska vara då >.<
    Behöver också storlek som till 99% inte finns i "vanliga" affärer då jag har större byst normalt och ännu större nu.
    Så om någon har tips vart man kan hitta bikini som är större än E. Som inte kostar skjortan så tar jag tacksamt emot dom :)

• sosso08
    Anniiica skrev 2015-06-26 12:23:40 följande:

Såg också lite större bikini toppar på Lindex och Kappahl, men så himla dyra dom ska vara då >.<
    Behöver också storlek som till 99% inte finns i "vanliga" affärer då jag har större byst normalt och ännu större nu.
    Så om någon har tips vart man kan hitta bikini som är större än E. Som inte kostar skjortan så tar jag tacksamt emot dom :)

Har E i vanliga fall och behöver iaf F nu och gärna 70 som typ aldrig finns i stora kupor :(
    Svårt att hitta bikini som sitter vettigt och som inte kostar allt för mycket. Hoppas kunna ha mina vanliga nästa sommar igen :)
  • TessOphira

Vi har beställt en britax go next. Dom hade nått specialerbjudande nu under juni på big baby att man fick en babyn järn bärsele på köpet vid köp av en vagn så vi kände "varför vänta" :)

Fick samtal igår att den finns att hämta nu. Snacka om lycklig

• Anniiica
    sosso08 skrev 2015-06-26 12:34:20 följande:
    Har E i vanliga fall och behöver iaf F nu och gärna 70 som typ aldrig finns i stora kupor :(
    Svårt att hitta bikini som sitter vettigt och som inte kostar allt för mycket. Hoppas kunna ha mina vanliga nästa sommar igen :)
    Jag har EE i vanliga fall, och växer ur den sista nu, så ligger snart på f också. Men det är ju omöjligt att hitta något för vettig peng.
  • moruri

Innan har jag bara känt av lite fladder men ikväll är det full aktivitet i magen! :D underbart att få känna det igen! V16+6 idag!

Svar på tråden BF december 2015 :-)