• NailPolish

Ensamstående i Sthlm?

Hej!

Skulle inte ha något emot nya vänner som är ensamstående som man kan ha kul med. Ut och dansa, middagar etc.

Alla mina vänner är i förhållanden med barn och det blir svårt att få med dem ut och dansa

Någon mer som är intresserad av att knyta nya kontakter så maila gärna

Jag är 32, tjej och varit separerad ca 1 år.

• Svar på tråden Ensamstående i Sthlm?
  • Elinleo
    Hej. Jag är 31, bor i Sthlm och har en son på 1,5 år. Bor själv med honom.Jag känner inte heller jättemycket folk med barn att umgås med i närheten. Maila mig så kanske vi kan hitta på något nångång!
  • Lyn1

Jag är ensamstående, tjej fyller 30 o har en liten bebb på 4 mån. Bor i Sthlm. Inte så supersugen på att springa ut o dansa direkt men finns ju annat man kan göra också :) maila mig gärna

• lillan11

Hej,

Jag är också ensamstående med en dotter på snart 4år. Är 37år och bor på gärdet. Precis som dig så är alla mina vänner i förhållande. Jag hittar gärna på något, hör gärna av dig:)

• Emsbli

Hejsan. Är 27 bor södra sthlm har en tös på snart 7 år som jag har på deltid alltså varannan vecka. Vi/jag ses gärna :)

• Ensmammamma83

Hej! Jag är 32 år, har nyligen separerat och har två små flickor på tre år respektive 7 veckor gamla! Träffas gärna och går på promenader, tar en fika och pratar pratar och pratar...:) Jag bor i Sthlm, Västerort.

Svar på tråden Ensamstående i Sthlm?