• Juliawerner

BF Januari 2016

Plussade igår, några andra som har plussat och väntar barn i Januari?

• Svar på tråden BF Januari 2016
  • Mariii

Hej!

Grattis till graviditeten!!

Jag plussade också igår. Dock ganska svagt, men jag ska först ha mens på lördag. Tog ett nytt imorse och det var plus där med. 

Hur mår du? :)

• Nettan79

En till som plussat... Igår! Bf enligt mens början av januari!

Har två barn sen innan, på 4 och 9 år.

• Mariii
    Nettan79 skrev 2015-04-29 09:22:22 följande:

En till som plussat... Igår! Bf enligt mens början av januari!

Har två barn sen innan, på 4 och 9 år.

Grattis!

Jag har också ett barn. Han är bara 7 månader. Så detta plus kom lite som en överraskning, men vi är glada :) Nu är det ju så väldigt tidigt för mig än, får hoppas att allt går som det ska!

Hur mår du?
  • elanor

Plussade också igår. Andra barnet. Hon är 20 månader.

• Juliawerner

Grattis till er alla! Jag mår bra, lite svullen om magen, ömma bröst och en aptit som aldrig förr!

Hur mår ni?

Mitt BF är 5 januari.

• Nettan79

Vad kul med alla plus!

Jag mår bra... men såå trött på kvällarna o börja må rätt illa mot kvällen oxå.

Hur mår ni andra?

• HappyAsAHippo
    Hej! Hoppar gärna in här! Jag plussade igår och har bf den 11 januari :) Känner redan av illamående och andra symptom såsom tät näsa, yr och svullen mage :D
  • jessikutt

Hej! Hoppar också in här. Plussade för två veckor sedan och har bf 3 Januari räknat från senaste mens. Första barnet och vi har försökt länge, så vi är superexalterade och glada här hemma. :D

• Bäbis2016

Hej!:) grattis allihopa! jag plussade den 25/4 (7dagar innan mens) och har efter det gjort ett antal test som även dom visat plus ???? beräknas också i början av januari ????

Svar på tråden BF Januari 2016