• Sjöblomman

Tidiga symtom efter FET

Satte in en blastocyst (5 dagar) i onsdags. Fjärde försöket nu, tidigare har vi satt in tvådagars efter IVF och nu sist ett tvådagars FET.

Började må vansinnigt illa igår när vi åkte bil, fick stanna och öppna för frisk luft för att inte kräkas. På kvällen var jag konstant hungrig oavsett hur mycket jag åt... Samma sak idag, både med illamående och hunger.

Någon som har varit med om liknande? Blir så klart orolig över att det bara är biverkningar från Lutinus. Men hoppas på plus!

• Svar på tråden Tidiga symtom efter FET
  • Hemlig78

Jag hade molvärk från insättningen hela tiden till nu. Sen började tröttheten o illamående komma också till o från.

• Sjöblomman
    Hemlig78 skrev 2015-05-02 17:38:45 följande:

Jag hade molvärk från insättningen hela tiden till nu. Sen började tröttheten o illamående komma också till o från.

Gjorde du också FET? Har du plussat?
  • Sjöblomman
    Sjöblomman skrev 2015-05-02 17:46:44 följande:
    Gjorde du också FET? Har du plussat?
    Sorry! Nu insåg jag att vi skrev i en annan tråd också.
  • Hemlig78
    Sjöblomman skrev 2015-05-02 17:53:22 följande:
    Sorry! Nu insåg jag att vi skrev i en annan tråd också.
    Ja, du o jag är ju överallt :)
  • Angiexx

Hej!

Vi gjorde en FET i tisdags, två embryo tillbaka, detta är vår femte insättning. Är på ruvardag 4 och känner illamående, precis som du, annars känner jag ingenting förutom ömma bröst, jag googlar mig galen här efter symptom, så frustrerande!!!

När här du testdag?

✫✫✫Väntar på att lyckan ska bli fulländad✫✫✫
  • Sjöblomman
    Angiexx skrev 2015-05-02 19:28:33 följande:

Hej!

Vi gjorde en FET i tisdags, två embryo tillbaka, detta är vår femte insättning. Är på ruvardag 4 och känner illamående, precis som du, annars känner jag ingenting förutom ömma bröst, jag googlar mig galen här efter symptom, så frustrerande!!!

När här du testdag?

???Väntar på att lyckan ska bli fulländad???
    Ah! Då kanske det blir tvillingar.

Testdag 12/5, du?
  • Angiexx

[quote=75242652][quote-nick]Sjöblomman skrev 2015-05-02 20:34:22 följande:[/quote-nick]Ah! Då kanske det blir tvillingar.

Testdag 12/5, du?[/

Vågar knappt hoppas på det men ingen hade blivit lyckligare än vi om det blev så:)

Ska testa den 13/5, har svårt att tro att jg skulle kunna hålla mig tills dess bara :S

✫✫✫Väntar på att lyckan ska bli fulländad✫✫✫
  • Sjöblomman
    Angiexx skrev 2015-05-02 21:34:00 följande:

[quote=75242652][quote-nick]Sjöblomman skrev 2015-05-02 20:34:22 följande:[/quote-nick]Ah! Då kanske det blir tvillingar.

Testdag 12/5, du?[/

Vågar knappt hoppas på det men ingen hade blivit lyckligare än vi om det blev så:)

Ska testa den 13/5, har svårt att tro att jg skulle kunna hålla mig tills dess bara :S

Ja, det är tufft med väntan.

Svar på tråden Tidiga symtom efter FET