Så rädd för missfall
Pratade med min chef nu och vi ska ses på onsdag och fylla i papprena om gravidpenning. Är det bara en blankett som min chef måste fylla i eller är det fler?
Pratade med min chef nu och vi ska ses på onsdag och fylla i papprena om gravidpenning. Är det bara en blankett som min chef måste fylla i eller är det fler?
Jag har börjat må illa igen till o från :( är supertrött till o från o kan somna när som helst i princip :( ska till BM på nästa besök på tisdag o kolla mått, ta prover lyssna på hjärtat mm får se om man kanske behöver järntabletter?
Yes fick min graviditetspenning beviljad från och med 18 november :) tyckte de var riktigt snabba att besluta faktist. De hade alla papper de behövde (moderskapsintyg, omplaceringslappen från chefen och så min ansökan om graviditetspenning) i måndags och fick brev idag om att de var beviljat.
Wiho! Fick graviditetspenningen beviljad! :D
Ja underbart! Den 26 okt får jag gå hem :) håller tummarna för dig :)
Gud vad skönt inte länge kvar nu då.
Börjar få sammandragningar rätt ofta och är rädd för att de betyder nåt dåligt. Förra graviditeten hade jag inte sammandragningar förens sista månaden o nu är jag bara i vecka 23.
Undrar ifall det är fler i denna tråd som haft blödning i tidig graviditet där det ändå gått vägen?
Är kanske dumt att jag griper efter halmstrån men orkar bara inte med ett 4e missfall o hoppas ju så innerligt att det kan ske ett mirakel för oss nu!
Gud vad tiden går, v 27 redan