Vi kommer få kontrollen i den här djungeln ;)
Blir spännande och se vad det är för kön, är så nyfiken. 19 augusti får vi hoppas min vill visa vad den är.
Citronvatten dricker jag hela tiden, nåt med det som är helt enkelt perfekt.
Jag har inte fått halsbränna ofta, som tur är. 3 gånger. Hoppas det håller sig då.
Jag har en molande värk mest hela tiden. Hugger till emellanåt. Börjar synas. Och står mig varje dag på mina leggins, trycker lite. Men har den senaste veckan använt klänningar.
Jag bor i Kungsbacka :)
Bubblor skrev 2015-07-25 10:45:16 följande:
Verkligen inte, men det är väl bara att testa sig fram och känna och klämma :D Det kommer vi nog ordna fint! Jag vill börja handla redan nu jag, men vi tänkte egentligen att vi skulle vänta iallafall tills efter RUL. Jag har också hört att Ullared är toppen när det gäller barngrejjer :D
Haha, jag har börjat med det också, att gå runt med typ knäckebröd i väskan eller någon frukt. Kyckling tycker jag funkar bäst att äta av kött annars så håller jag med dig att man känner sig mer som en vegetarian :P Häftigt ändå att det verkar vara rätt lika för oss :)
Jag har ingen halsbränna än så länge, just nu så är det enda som bekymrar mig att ligamenten håller på att grejja, som små hugg i magen när jag nyser, hostar, rör mig lite hastigt och typ vänder mig när jag sover. Det går ju över rätt fort men är ändå lite småirriterande. Är det något du känner av också?
Jag bor i Örebro, själv då?