• Miss P

När kan syskon sova i samma säng?

Köp en våningssäng istället tycker jag.

• Miss P
    Ego Lovers skrev 2015-05-16 22:38:27 följande:

Så länge båda barnen vill det är det okej!

Min son och dotter har varsitt rum men min son sov hos sin syster tills för ett halvår sedan och då fyllde han fjorton och lillasyster är elva

Skämtar du??? 
  • Miss P
    Ego Lovers skrev 2015-05-17 09:21:00 följande:
    Vadå skämtar? Nä de var trygga med det och otrygga utan varann. De valde det helt själva. Nu kan de sova utan varann. De är syskon! Får inte syskon sova tillsammans?

Tom bup påtalade att det de sover bäst av så ska de sova så. Bättre med sömn än att man har barn som vaknar på nätterna och som gör att alla sover dåligt på natten.

Min son har en sömnstörning.
    Jag och min lillebror sov aldrig i samma säng... men däremot så hade vi en våningssäng. Jag skulle dock inte vilja sova med min bror om jag var 11 år och han var 14 år.
  • Miss P
    Griseknoen35 skrev 2015-05-17 11:51:44 följande:
    Det e du det. Alla är olika. En bra egenskap man kan ha är att se längre än sin egna näsa och även ha förståelse för att alla inte gör och är som en själv. Det är inge konstigt eller fel att samsova.
    Ingen i min närhet har sina barn sovande i samma säng... De har våningssäng...
  • Miss P
    IsDimma skrev 2015-05-17 16:10:59 följande:
    Hade det varit lila konstigt med två flickor i den åldern?
    Ja det hade jag tyckt... Jag har rätt att tycka vad jag vill..
  • Miss P
    Ego Lovers skrev 2015-05-17 18:06:35 följande:
    Och det ska respekteras precis som det ska respekteras att mina barn ville sova tillsammans. Vad är det som är svårt att förstå?
    Inget är svårt att förstå... Men jag har rätt till min åsikt... Jag har rätt att få skriva den... eller ????
Svar på tråden När kan syskon sova i samma säng?