• Sheldore

Fick obehagligt meddelande på FB efter att jag gått ut med graviditet

Idag kan man inte ens bajsa utan att någon förstoppad idiot blir kränkt. Ts , grattis till er graviditet o ta genast bort denna "vän" från Fb.

• Sheldore
    Donum skrev 2015-05-17 11:21:27 följande:
    Man kan ju tänkas vilja delge omgivningen sitt livs största glädjeämne?
    EXAKT Glad
  • Sheldore
    Donum skrev 2015-05-17 15:20:57 följande:
    Nej, jag tycker att det är rätt mycket gnäll från sådana som är pessimistiskt lagda, men det är inte värre än att jag helt enkelt kan ignorera sådana inlägg. TS har använt Facebook för att lägga ut en ultraljudsbild och detta tolkas då som någon form av bekräftelsestörning. Det är inte ett vettigt förhållningssätt att tolka andras glädje på det viset.
    Instämmer till 100% Glad O stör man sig så enormt på en sådan sak så säger de en hel del om den personen ( bitter, sur, avundsjuk )
  • Sheldore
    Anonym (Undran) skrev 2015-05-17 17:58:25 följande:
    Haha, du är rolig du.. Undrar vad det är man skulle vara avundsjuk på? Jag behöver inte höra, åh va fina bilder! Åh va duktig du är! Åh vilka söta barn du har osv osv.. Jag har inte Facebook, kommer aldrig att skaffa. Jag lever i verkligheten och har ett bra liv. Tänk lite på rapporten om barnen som nu har kommit till tals, som känner sig kränkta av att föräldrarna lägger ut bilder på dom. Sorgligt, det är vad det är. Adjö på er :)
    Har inte heller Fb men stör mig inte på dem som väljer att använda det
  • Sheldore

Folk blir ju kränkta över vad som helst i dagens samhälle verkar det som. Jag har inte blivit kränkt på länge, det känns ju kränkande isig.

Man kan inte hålla reda på vad en av kanske hundra vänner på fb tar illa upp av.

Svar på tråden Fick obehagligt meddelande på FB efter att jag gått ut med graviditet