Fick obehagligt meddelande på FB efter att jag gått ut med graviditet
Fast varför lägger man upp en bild på ett foster? Tänk om nåt går snett och alla vet sen. Kan bli jobbigt med många som ska beklaga. Jobbigt känslomässigt...
Fast varför lägger man upp en bild på ett foster? Tänk om nåt går snett och alla vet sen. Kan bli jobbigt med många som ska beklaga. Jobbigt känslomässigt...
Jag är väl en av de få människor som inte har behov av att lägga ut bilder överhuvudtaget. Förstår inte vitsen. Bekräftelse?
Jag förstår ändå inte varför man ska utgå ifrån att det går åt helvete istället för att glädjas de dagar man kan vara glad. Jag har fått fem missfall. Det må så vara att man väntar tills man har fått se att barnet lever på ultraljudet, men vad som helst kan ju hända hela graviditeten igenom. Ska man låta bli att glädjas i fall att?
Ska man rent av inte heller meddela om man har fött ett levande barn? Det kan ju dö.
Man kan ju tänkas vilja delge omgivningen sitt livs största glädjeämne?
Instämmer till 100% O stör man sig så enormt på en sådan sak så säger de en hel del om den personen ( bitter, sur, avundsjuk )
Ja det nya Sverige. Ingen vet någonting om någon för ingen vill kränka eller bli kränkt. Alla blir främlingar inkl familj, släkt och vänner
Infertila kärringar verkar ha fel på något mer än underredet. Din så kallade vän är patetisk TS. Ta bort och blockera.
Fast inte de ofrivilligt barnlösa. De ska minsann inte berätta, utan bara sura när folk inte förstår deras problem, fast de inte vet om det.