Fick obehagligt meddelande på FB efter att jag gått ut med graviditet
Grattis till graviditeten TS!! :)
Jag blir fruktansvärt ledsen över att läsa om din väns reaktion. Det är INTE okej att skuldlägga en vän på det sättet. Det är ju ditt livs största nyhet, självklart vill du dela den med familj, släkt och vänner! :)
Något som vissa i den här tråden inte verkar tänka på, är att ALLA som har Facebook inte har flera hundra vänner, däribland ytligt bekanta osv, utan att man faktiskt kan ha Facebook och bara vara vänner med personer som står en NÄRA, men som ändå inte finns i närheten. Det kan vara släktingar, familj och vänner som bor i olika delar av landet/världen, och då är väl Facebook en supersmidig kanal att berätta en fantastiskt stor nyhet för sina nära?? Kan jag tycka..
Det beror väl kanske på hur mottaglig man är för moderna kanaler osv i och för sig. Jag kan anse att ni bittra människor som skrivit här i tråden lika gärna kunde ha låtit bli, ni sprider dålig stämning. Har ni inget bra att säga till TS, så låt bli istället. Det är MIN åsikt.
Lycka till TS! Jag själv sitter här i v.6 och vill bara att tiden ska gå snaaabbbtt och att allt ska gå bra så att jag kan få komma ut med en sådan fantastisk nyhet :)