Kronisk svamp i underlivet- SE HIT!!!
Jag har haft kronisk svamp i underlivet- candida- i snart tre år. Sedan jag var 18. Har varit ett rent helvete och slemhinnorna var i princip totalförstörda. Vet att flera andra lider utav det, inte minst gravida. Jag testade allt, alla 'enkla' tips som att sova utan trosor och så vidare. Jag åt både diflucan, sporanox, fluconalzol med blev resistent mot alla tre. Gav upp allt hopp, köpte massa saker tex grapefruktkärnwxtrakt, bortkastade pengar...... För 4 månader sedan fick jag panik och gick till en Homoepat, något jag tänkte var en total bluff men desperat var jag! När jag var där kollade hon på min tunga och radade upp saker som är fel i min kropp, hon gjorde också ett blodprov. Tänkte att de va skitsnack och speciellt efter 1 månaden när jag ätit naturläkemedelna och inget hjälpt. Men under den 2e månaden FÖRSVANN svampen från ingen stans. Kan få lite svamp i omgångar men inte ALLS lika illa som innan!!!!!! GÅ TILL EN HOMOEPAT, absolut värt pengarna. Hillevi Sten i Växjö är jätteduktig och jag vet andra som blivit hjälpa utav henne! Tips tips tips...och ge det tid.