• strawberri

färgade flytningar?

Hej

Jag är i v 11 och igår kom en brun flytning som idag ändrat karaktär till grön/gul slemmig. Hade även grön gula flytningar innan detta i ca 2 veckor. Någon som varit med om samma sak? :S

Ska in på ett vul imorgon o se om bebisen fortfarande lever då jag hade liknande symtom vid ett ma för 1,5 år sedan.

• Svar på tråden färgade flytningar?
  • Trallallaa

Jag hade bruna flytningar till och från i flera veckor mellan v 6 och v 11 typ. Har gjort två ultraljud efter det och barnet mår bara bra. Grön/gula flytningar har jag dock aldrig haft.

• melissans

Jag hade ganska mycket brunt blandat med flytningar igår, men idag mådde den lilla bra å hjärtat slog. är v 7+4. 

Har en blödning som sitter nedanför hinnsäcken i livmodern, så det kanske är det du har fått med. En liten blödning på sidan av. Gröngula flytningar låter som infektion eller att de är lite blandade med blod kanske.. Men det behöver inte vara tecken på att något är  fel med bebban!

Lycka till

• strawberri

Tack för era svar. Ska be dom kolla upp flytningarna imorgon om allt annat ser bra ut med bebis o så.

Tack!

Svar på tråden färgade flytningar?