Avsaknad av spermier
Vi sitter i samma sits (önskar verkligen ingen annan detta hemska - inte ens min värsta fiende) Det är sjukt påfrestande...
Kram till er alla
Hej allihopa!
Nu har vi gjort sista "skjutningen" efter Letrozol behandlignen som varade i 6mån. Inget resultat. Det är förkrossande. Nu är det utdömt. Alla känslor kom tillbaka igen, samma känslor som vi hade vid första återkopplingen när dom inte hittade några spermier. Jag önskar inte detta min värsta fiende. Det här är i särklass det VÄRSTA jag har varit med om. Jag har gråtit så mkt så jag känner mig uttorkad...men det är över nu. Nu kan man lägga det bakom sig. Acceptera, bearbeta sorgen och blicka framåt.
Idag tog vi beslutet att gå vidare med spermiedonation. Ett beslut med blandade känslor men till 99.9% säkerhet att vi vill.
Så nu börjar karusellen med utredning och äggledarspolning osv... Det känns spännande och förväntansfullt. slutet av 2016 eller början av 2017 är det kanske vår tur att bli päron!
Jag önskar verkligen er alla andra lycka till!! Nu lämnar jag tråden för att hoppa in i donationstråden. Må gott!