Hej! Grattis till graviditeten
Jag är gravid i vecka 8+3 och detta är min andra graviditet. Den förra slutade för 6 månader sedan i druvbörd :(
I början hade jag väldigt mycket symptom, yrsel, illamående, mina bröst var jätte ömma, var tok hungrig och fick världens sämsta kondis. I vecka 6 försvann dock symptomen för att sedan återkomma några dagar senare, min aptit försvann helt och jag kunde knappt äta någonting, förutom det jag var sugen på. Mest pizza och melon hehe. Nu kommer aptiten lite hit och dit, äter mycket mindre än vad jag brukar och mest frukt, yoghurt och mackor men det är ingen fara för lillen där inne.
Började blöda en liten brun blödning 7+6 och tänkte att nu är det kört, men dagen efter så fanns ett hjärta, gulesäck och ett foster på över en centimeter. Har inte blödit något sedan dess men vet ännu inte vad jag ska tro. Min gyn var inte så kunnig och sa att hon inte visste vad som skulle hända, kanske missfall kanske inte :( men eftersom det inte kommit mer blod och inte haft ont så tror jag att den lever :)
Idag har jag inga direkta symptom, dom kommer och går hela tiden. Ibland känner jag mig inte ett dugg gravid, men har gjort 3 vul och allt har sett bra ut hela tiden så jag antar att jag är en sån som inte känner så mycket :)