• taquine

Skulle ni kunna förlåta er man om han bett om ursäkt efter att haft sex med en ytlig tjejkompis?

attid89 skrev 2015-06-26 19:49:18 följande:

Jag hade kunnat förlåta otrohet om den kanske bottnar i att jag själv nekar min man sex (och han till slut blir sexuellt frustrerad). Men om jag alltid är kåt och glad och mannen ändå söker sig någon annanstans så är det en annan sak, tycker jag. Då bottnar nog otroheten i någonting annat än bara sexuell frustration.

Ja jävlar i min låda , det är ju det man alltid ska vara ,kåt och glad och tacksam också väl? För annars kan ju den stackars försmådda nissen ramla rakt in i  ett annat hål ...
    Som sagt det finns många stackare på detta forum.
    Goodness me
  • taquine
    Misskittycat skrev 2015-06-28 11:36:36 följande:

Det hade inte påverkat vårt förhållande alls. Jag vet hur han känner för mig, lite skoj på sidan ändrar inte det.
    Skulle han däremot komma hem och vara kär i någon annan skulle jag överväga om det var dags att se över relationen.

Överväga att se över relationen? Du kan inte ha speciellt höga tankar om dig själv..
    Tragiskt
    Goodness me
  • taquine
    Misskittycat skrev 2015-06-28 14:18:36 följande:
    Så bara för att jag känner mig säker i min relation så har jag låga tankar om mig själv? Nej faktiskt inte. Vi har satt upp regler i vår relation och har hållit ihop flera år på dem hittills. Alla par är olika.
    Anonym (Wondwassen) skrev 2015-06-28 14:50:23 följande:
    Eller så är hennes höga tankar om sig själv inte avhängiga vad andra människor gör och inte gör?
    Men så bra Drömmer

Goodness me
Svar på tråden Skulle ni kunna förlåta er man om han bett om ursäkt efter att haft sex med en ytlig tjejkompis?