B/F mars 2016
Ammaryllis (eller hur du nu stavade det)
Ett ? Betyder att testet antingen blivit fel använt eller haft ett fel i sig från start. Så va inte orolig! Njut av att va så symtomfri <3
Ammaryllis (eller hur du nu stavade det)
Ett ? Betyder att testet antingen blivit fel använt eller haft ett fel i sig från start. Så va inte orolig! Njut av att va så symtomfri <3
Ny i tråden!
29 i höst, bor i södra stockholm.
Fick en son förra året som blir 1 i september. Så den lille kommer va ca 1.5 när nr2 kommer <3
Har en extreme trötthet, illamående o känslig till tusen mot olika dofter. Värst är sonens mat, vilket är en pina då ungen måste ju ha mat ;)
Hyn är oxå ett rent helsike!
Hade en blödning som startade förra helgen och som slutade i fredags. Men enligt vul tickade de på ett hjärta för fullt <3
Någon här som fått tabletter mot illamåendet? Jag har fått, dom funkar as bra! Dock slår dom ut mig fullständigt! Tröttare kan ingen va känns de som :/
Ser fram emot att få följa er alla!
Nu är man snart kommen till "de säkra veckorna"... Så även jag skulle vilja bli inbjuden. Men jag kan inte minnas vilken mailadress jag har på fb... Men testa gärna!
Men.vafan@hotmail.com
Sandberg.karin86@gmail.com
Lergigan - ni som äter. Blir ni inte trötta?? Jag blir totalt utslagen så jag fick sluta ta dom då jag har en 11 månaders hemma oxå....