• Emilia1981

Drakens förskola i Huddinge

Hejsan,

är det någon här inne som känner till förskolan Draken i Huddinge vid kvarnbergsplan?

Vi har fått plats till agusti, fick veta detta igår, trodde inte vi skulle få plats till hösten eftersom vi inte har fått höra något, så det blev en överraskning.

Är det någon här inne som har eller har haft sina barn på Draken? Är den att rekommendera?

Tacksam för alla svar jag kan få :)

• Svar på tråden Drakens förskola i Huddinge
  • Pinglans

Hej,
    Jag har inte haft några av mina egna barn som gått där, men däremot en av grannarnas tre barn har gått där och de har varit supernöjda.
    Det var dock två-tre år sedan som sista började skolan av deras barn.
    Men jag har bara hört positivt från dem iaf
    Hoppas ni kommer trivas!

• Emilia1981

Tack för ditt svar Pinglas :)

Några fler här inne som har erfarenhet av Draken?

• Emilia1981

Proar igen, är det någon här inne som känner till Drakens förskola i kvarnbergsplan?

• TeresB

Vet några som haft sina barn där och varit nöjda. Vi hade Draken som 3:E val men skall börja på elden i aug.

• Bananen123

Vi bor i Huddinge nu! Och mitt yngsta barn, går på Elden.

För 7 månader sen, så var det stängt på Elden! Och då fick alla barnen, som gick på Elden, vara på Drakens förskola i några dagar. Och jag tyckte att Drakens förskola var bra!

• Bananen123

Vi bor i Huddinge nu! Och mitt yngsta barn, går på Elden.

För 7 månader sen, så var det stängt på Elden! Och då fick alla barnen, som gick på Elden, vara på Drakens förskola i några dagar. Och jag tyckte att Drakens förskola var bra!

• Emilia1981

Tack för svar hörn :)

Vi stod också i kön till elden men fick draken (som vi också stod i kön till) de 2 förskolorna har samma förskolechef och brukar gå ihop under sommaren och jul som jag uppfattat det. Vi har tackat ja till platsen så jag hoppas det blir bra.

Om det är fler här inne som känner till Draken så får ni gärna skriva vad ni tycker :)

• Perras

Hej, 
    vad har du för inblick på draken nu? Går ditt barn kvar där? 😊 vi har fått plats på draken, men har inte hört något om den. 

Svar på tråden Drakens förskola i Huddinge