Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Bilden verkade inte följa med ?
Bilden verkade inte följa med ?
Ligger vaken och grubblar.. Är så himla rädd att något ska vara fel, tänk om den lillas hjärta inte slår.. Hemska tanke men får alltid katastrof tankar om nätterna :/ första ultraljudet om ca 3 veckor i v.18
Idag mår man bättre genom förkyld bara vilket gör det jobbigt att sova, precis vaknat efter en dålig natts sömn tur man är ledig idag.
Var och handlade lite kläder igår blev 2par byxor och en body byxorna var det 25%rabatt på kappahl så passa på.
Berätta för en kompis igår som blev över lycklig men även ledsen då det bara är hon kvar i hennes vänskapskrets och familj som inte har några barn ännu men hon är bara 26 och har inte ens ett förhållande så då är det inte så lätt.
Rul imorgon shit vad nervös jag är! Första gången på 19 veckor som jag får se om det verkligen är någon där inne :)
Jag har tappat bort pappret jag fick om ultraljudet i flytten :/ fick man äta eller dricka innan ?
Snart är det dags tjejer för rutinultraljudet, har tid 08:00 idag och är typ små nervös och sovit dåligt hela natten. Hoppas innerligt att allt ser bra ut!
Dessa hormoner.. Har precis återhämtat mig från världens gråtattack. Jag känner att jag i princip inte har gjort något kul sen jag plussade (det har jag ju såklart) men jag börjar få panik att bara ha ork till att vara hemma när hjärnan skriker efter att bli tillfredställd av lite miljöomväxling