• Anonym (Kanske)

Kanske gravid

Hejsan.

Min mens är sen en dag. Hade igår lite rosa flytning och kraftig värk. Har kopparspiral sedan 4 år. Jag brukar inte låta killen komma i mig för att jag litar inte på spiralen. Har hört massor typ alla som har spiral blir väl gravida eller. Men jag tål inte hormonellt. Men nu lät jag honom komma i mig för ca 2 veckor sedan. Och mensen är sen. Förra månaden var det bara 25 dagar emellan. Har köpt test men måste vänta till morgon urinen. Fy hela min semester är nu förstörd om jag är gravid.Fan va jag är dum.

• Svar på tråden Kanske gravid
  • Soder 123

Hur tänkte du när din kille fick komma i dej

• Anonym (Kanske)

Jag tänkte att han har fått komma i mig tidigare ett par gånger och då har inget hänt, men jag ångrar det ju nu.

• Soder 123

Okej förstår det .vart brukar komma när kör av brutet

• Anonym (Kanske)

Vad har du med det att göra.

• Mika86

Är du så rädd o tro du bli gravid så varför ens ha preventivmedel?

Jag har blivit gravid med mini-piller o p-piller men aldrig kopparspiral

• Anonym (Kanske)

Har du kopparspiral nu då?

• Bibbielou

Kopparspiral är jättesäkert så länge den sitter på plats och byts ut i tid. Du är antagligen inte gravid.

• Anonym (Kanske)

Tack. Hoppas inte heller det. Har haft den 4,5 år nu. Dags att byta i januari.

• Anonym (Kanske)

Jag blir bara så osäker när man läser hur många som blivit gravida med den och bla bla. Men samtidigt läser man även om de som aldrig blir det. Vad ska man tro.

• Zaxika

Sen med en dag?

Hmm det är troligen ingenting, själv har jag mellan 31-39 dagar mellan så efter en dag hade jag inte oroat mig.

Svar på tråden Kanske gravid