• MammaL

Är du oxå en ensamstående förälder med barn/ barnen 100%

Hej,

Jag har varit ensam med mina 2 pojkar i 2,5 år nu.

Barnen har alltid bott hos mig och deras pappa är en riktig strulpelle minst sagt.

Det pågår en vårdnadstvist och jag har för tillfället ensam vårdnad.

Tycker det är stundtals väldigt tufft att vara ensamstående och känner mig ofta väldigt ensam i min situation.

Jag hade gärna kommit i kontakt med andra ensamstående föräldrar , gärna i Göteborg.

Och gärna med liknande situation som mig vad gäller den andra föräldern.

Vi bor i västra Göteborg och jag är 34 år och mina pojkar är 3 och 6 år.

• Svar på tråden Är du oxå en ensamstående förälder med barn/ barnen 100%
  • Nina75

Hej.

Jag bor visserligen inte i Göteborg, men jag är också ensam 100% med min fyra.
    Har bara varit själv med allt sedan April, men eftersom det inte finns en annan lösning, kan det bli långvarigt och jag undrar hur jag ska orka.
    Ska dessutom in i en skuldsanering under hösten, så det lär bli tunga år.
    Har du någon som kan stötta dig, avlasta med barnvakt ibland?
    Nina

• PoL

Hej!

Ser att det var ett tag sen du la in tråden, Ts, men läser att vi har delvis snarlika situationer. Hur har det gått med tvisten? Jag är ensamstående med tre barn, och upplever att vi har en bra fungerande tillvaro bortsett från äldsta barnets far som bråkar i det oändliga. Pma gärna

• rosagubben

Ensamstående mamma till en grabb på snart 3år, jag har ensam vårdnad om sonen(haft det sedan födseln) så jag slipper strul med hans pappa, tråkigt nog vill inte pappan vara delaktig alls i sonens liv, jag o sonens pappa separerade för ca 3månader sedan.

• rosagubben

Ensamstående mamma till en grabb på snart 3år, jag har ensam vårdnad om sonen(haft det sedan födseln) så jag slipper strul med hans pappa, tråkigt nog vill inte pappan vara delaktig alls i sonens liv, jag o sonens pappa separerade för ca 3månader sedan.

Svar på tråden Är du oxå en ensamstående förälder med barn/ barnen 100%