• maimes

FB-grupp för BF mars eller april 2016?

Som rubriken lyder så söker jag efter en HEMLIG Facebookgrupp med andra som har BF mars eller april 2016.

Själv har jag troligen BF 29/3 men ska göra VUL för att fastställa datumet i och med att det är osäkert.

Skriv en kommentar om ni är fler som söker en FB-grupp eller om du är med i någon grupp som du kan bjuda in mig/oss till. :)

• Svar på tråden FB-grupp för BF mars eller april 2016?
  • linuslotta

Hej.
    Hittar du en sådan FB grupp så säg gärna till. Vill oxå gärna gå med där i så fall. (Bara den är hemlig)
    Enligt mina beräkningar har jag bf den 29/3 oxå

• Pillans

Det finns en hemlig grupp på fb för dom med Bf april 2016 men man måste vara vän med någon av oss där så vi kan bjuda in er :)

• sandra em
    Pillans skrev 2015-08-13 20:31:02 följande:

Det finns en hemlig grupp på fb för dom med Bf april 2016 men man måste vara vän med någon av oss där så vi kan bjuda in er :)

Jag vill gärna vara med ! :)
  • Melindrha
    Pillans skrev 2015-08-13 20:31:02 följande:

Jag vill oxå gärna vara med :)
  • esch

Jag startade en liten FB-grupp precis. Är det någon som skulle vilja vara med? Så vi kan bolla ideer o tankar samt hjälpa varandra

• Melindrha
    esch skrev 2015-08-24 23:46:13 följande:

Jag startade en liten FB-grupp precis. Är det någon som skulle vilja vara med? Så vi kan bolla ideer o tankar samt hjälpa varandra

Gärna :)
  • Spikie

Jag vill gärna vara med! Bf 16 april. Känner mej kanska ensam. Känner ingen annan som väntar.
  • hiwa

Jag har startat en hemlig fb-grupp :) skicka mejladressen i ett meddelande så bjuder jag in :)

• imsevims
    hiwa skrev 2015-08-26 09:49:10 följande:

Jag har startat en hemlig fb-grupp :) skicka mejladressen i ett meddelande så bjuder jag in :)

Är det den gruppen som heter "Aprilbebis 2016"? Jag blev inbjuden till den men vågar inte gå med då jag inte är 100 på att den är hemlig. Räcker ju inte med sluten tyvärr :/ och namnet är ju lite väl uppenbart för att inte mina fb-vänner ska fatta ;)
  • hiwa
    imsevims skrev 2015-08-26 10:14:05 följande:
    Är det den gruppen som heter "Aprilbebis 2016"? Jag blev inbjuden till den men vågar inte gå med då jag inte är 100 på att den är hemlig. Räcker ju inte med sluten tyvärr :/ och namnet är ju lite väl uppenbart för att inte mina fb-vänner ska fatta ;)
    Ja jag döpte den till det sen när jag va säker på att den va hemlig ;) Den är inte bara sluten, ingen av mina vänner ser att jag är med. Men kan döpa om den till A igen om det känns mer lugnande :)
  • Spikie
    hiwa skrev 2015-08-26 10:20:12 följande:

Ja jag döpte den till det sen när jag va säker på att den va hemlig ;) Den är inte bara sluten, ingen av mina vänner ser att jag är med. Men kan döpa om den till A igen om det känns mer lugnande :)

Du är helt säkert inge av ens vänner kan se om man skriver i gruppen?

Jag vill gärna vara med. Skickar meddelande till dej.
  • Veronica85
    Veronica85 skrev 2015-08-28 01:12:07 följande:

Jag är också gärna med. skickar pm.

• Cecilia84

Jag är gärna med. :)
Svar på tråden FB-grupp för BF mars eller april 2016?