• Matilda 670

När syskonet inte kommer.. Stressad, ledsen. Finns det någon annan i samma situation?

Hej!

jag känner igen mig i det du skriver. Vi har en son som snart blir fyra år och vi har försökt med ett syskon i över två år nu. Jag blir stressad och ledsen över att det aldrig blir något. Jag har jätteoregelbunden mens och vet aldrig när den kommer och då blir det även svårt att veta när ägglossning sker. Provat med ägglossningstester en det ger aldrig riktigt utslag tycker jag.

Det tog fyra månader att bli gravid med sonen men nu känns det helt hopplöst...

• Matilda 670

Längesedan jag skrev.. Det går inge vidare här heller. Vi har legat varannan dag  sen min sista mens i augusti. Har även tempat och kolat ägglossningstester under hela månaden. Verkar som att jag inte haft ägglossning den här månaden. Idag har jag haft lite blodblandade flytningar och mensvärk. Så vi får väl hoppas att det blir något nästa månad.

• Matilda 670

Hade mens förra veckan, men det känns som att det är ägglossning på gång nu. Sticker på ena sidan och testen visar nästan positivt. Kan man få det så snart efter avslutad mens? Har ni koll?

Svar på tråden När syskonet inte kommer.. Stressad, ledsen. Finns det någon annan i samma situation?