När syskonet inte kommer.. Stressad, ledsen. Finns det någon annan i samma situation?
Hur går det för er? Någon som har bim snart? Jag ska testa till helgen..skitjobbig väntan nu..
Hur går det för er? Någon som har bim snart? Jag ska testa till helgen..skitjobbig väntan nu..
Jag har bim imorgon. Tror dock mensen kommer
Och jag har BIM på fredag. Lustigt vad synkade vi är.
Hur gör ni i väntan på mens? Dricker ni alkohol?
Jag går ju i väntan på bim som är på måndag. Veckan som gått har varit påfrestande. Dels på grund av väntan och dels på grund av att det känns som att jag har alla graviditetssymptom in the book. Övertygad om att hjärnan lurar mig så förklarar jag bort symptomen. Kunde så klart inte hålla mig..tog ett test igår på bim -4 och en svag skugga visar sig. Tog ett test till i morse och det är ett plus! Kan inte tro att det är sant. Snälla, håll tummar och tår för att detta lilla föret får stanna och växa!
Trist med mensen TS.
EmPe vi håller alla tummar för dej nu!
Jag har fortfarande inte fått mens. Negativt test imorse. Borde ha visat positivt vid detta laget om det var nåt, men så länge mensen håller sig borta kan man ju inte låta bli att hoppas...
Jag är gravid! Mycket oväntat eftersom jag inte fick positivt på ägglossningstestet denna månad, men uppenbarligen fick jag ju ägglossning.
Så nu gäller det. Tredje gången gillt nu då. Glad, men också väldigt nervös.
Tack snälla ni
Jag känner dock ingenting så börjar så smått ge upp detta redan. Orkar inte med mina egna tankar.
EmPe, visst är du gravid sen några veckor tillbaka? (Förlåt om jag blandar ihop dej med någon)
Åh vad härligt att få se hjärtat slå, grattis!
Får jag fråga om du gjorde nåt annorlunda denna gång? Med tanke på tidigare missfall och så. Jag hade tänkt ta barnalbyl men nu när ja väl står här känner jag mig inte lika säker. Kaffet har jag dragit ner på kraftigt iaf, det var ju en lätt åtgärd. Jag önskar att det fanns en lista man kunde följa med åtgärder som ökar chansen, men det funkar ju inte så. Bästa för en själv är nog att försöka att inte grubbla för mkt (vilket ju är lättare sagt än gjort...).
Jag är gravid
tog just testet o är fortfarande i chock.. är i v 6 redan tydligen.
Ett år har gått, och är nu gravid med ett levande foster, äntligen. Vi lyckades till slut, även om det tog tid.