Inlägg från: Anonym ((Längtar)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((Längtar))

När syskonet inte kommer.. Stressad, ledsen. Finns det någon annan i samma situation?

TS - ja det är jobbigt med alla magar... Men om två veckor satsar vi igen!

Nu ska jag försöka att inte tänka så mycket på allt detta - inte för att jag tror att det påverkar mina chanser utan bara för att jag vill må så bra som möjligt. Grät så mkt i helgen. Får va nog med tårar nu för mej!

• Anonym ((Längtar))
    Anonym (TS) skrev 2015-09-01 06:50:22 följande:
    Ditt barn är också 3,5? Då är vi verkligen i samma sits. Det känns som vi är sist. Jag fasar över att träffa bekanta; alltid är det nån som har något glädjande barnbesked - såklart. Senast bröt jag ihop totalt, men jag sa som det var, att vi försökt så länge men bara får MF. 
    Jupp. Vi är i nästan exakt samma sits, kändes nästan som det var jag som hade skrivit tråden när jag hittade den. Vi har väl försökt lite längre än ni bara (försökt ett år nu), men två missfall och det barn som snart borde få bli storasyskon är 3,5 år... Vi har väl ungefär jämngamla också? Jag är 34 år.
  • Anonym ((Längtar))

Jaha. Ligger och gråter igen. Skulle ju inte tänka på det. Men så såg jag att Victoria väntar barn. Och det är ju superkul för dom!
    Men naturligtvis kan jag inte låta bli att tänka dels att vi fick vårt första barn samtidigt och dels (och det här är det jobbiga), att vi skulle ha fått barn nr.2 samtidigt om jag inte hade fått mitt andra missfall. Missunnar VERKLIGEN inte dom, men tanken på att behöva se bilder av hennes växande marsbebis-mage gör mej så ledsen.

Jag måste måste måste bli gravid igen snart.

• Anonym ((Längtar))

Ja det är skit!

Stackars dej som behövde höra det bland folk.

Nu är det snart vår tur med. Det måste bara vara det!

• Anonym ((Längtar))

Välkomna ni nya i tråden! Segt att det är många som får försöka så länge. Håller tummarna för oss alla

Här är det den där tråkiga tiden mellan mens och ägglossning. Om ca 10 dagar har jag ägglossning, då gäller det! om det inte tar sig denna månad kör jag pergotime nästa månad. (jag har fått det utskrivet, jag har ägglossning av mig själv men kan enligt min gyn eventuellt behöva lite hjälp på traven med ägglossningen under vinterhalvåret). Börjar bli rätt otålig nu så nästa månad testar jag det. Om det inte tar sig denna månad då! Jag hoppas!

• Anonym ((Längtar))

Åh vad tråkigt Gena! Hoppas att ni på nåt sätt kan landa i nån slags frid över att det blev som det blev.

• Anonym ((Längtar))

Händer inte så mkt här. Borde ha ÄL när som helst så ligger i och håller tummarna.

• Anonym ((Längtar))

Oscarsmamma - då håller jag tummarna för att ni får till en tredje septembergraviditet! Verkar ju va er månad ????

• Anonym ((Längtar))

Ska naturligtvis inte vara massa frågetecken utan en glad gubbe

• Anonym ((Längtar))

Tråkigt Matilda och TS. Jag är på dag 19 och fortfarande negativt ägglossningstest. Kom igen nu kroppen.

Svar på tråden När syskonet inte kommer.. Stressad, ledsen. Finns det någon annan i samma situation?