• Februari2013

Aprilbebisar 2016

Hej!

Jag har nyligen plussat, hade BIM 8/8, och tycker det skulle vara kul att dela erfarenheter och tankar med andra gravida under graviditetens gång.

Finns det fler som precis plussat och ska föda i april?

Jag är 26 år och är även mamma till en glad liten pojke på 2,5 år.

• Svar på tråden Aprilbebisar 2016
  • Paulin87

Hittar inte att det finns nån fb-grupp här men man kan ju alltid starta upp en:) Jag skapar en som heter bebisar 2016 så bjuder jag in de som vill vara med, skriv bara vad ni heter och bor så jag kan hitta er:)

• Milleman

Jag kan tyvärr inte skriva det, jag är ensam med mitt namn i Sverige och det går ju inte att ta bort inlägg på fl :P

• Jay84
    Milleman skrev 2015-08-22 16:08:47 följande:

Jag kan tyvärr inte skriva det, jag är ensam med mitt namn i Sverige och det går ju inte att ta bort inlägg på fl :P

Du kan skicka ett PM till Paulin87 istället så är det inte någon som ser ditt namn.
  • Jay84
    Paulin87 skrev 2015-08-22 13:52:05 följande:

Hittar inte att det finns nån fb-grupp här men man kan ju alltid starta upp en:) Jag skapar en som heter bebisar 2016 så bjuder jag in de som vill vara med, skriv bara vad ni heter och bor så jag kan hitta er:)

Jag är gärna med i en aprilbebis 2016 grupp om det är det du tänkte skapa? Bebisar 2016 känns tyvärr som för långt intervall för mig..
  • Spikie
    Paulin87 skrev 2015-08-22 13:52:05 följande:

Kommer det att vara en grupp för oss med bf i april och däromkring eller bf närsom helst under 2016?
  • Hoppas 2012

Kånns som det måste vara bf april annars blir den ju megastor, gruppen! Känns som någon grupp redan startat för man får inget svar om det. Jag frågade för ett bra tag sen nu + skickade medd till den som tog tag i det.

Spikie skrev 2015-08-24 19:21:19 följande:

Kommer det att vara en grupp för oss med bf i april och däromkring eller bf närsom helst under 2016?

• Spikie
    Hoppas 2012 skrev 2015-08-25 23:02:00 följande:
    Kånns som det måste vara bf april annars blir den ju megastor, gruppen! Känns som någon grupp redan startat för man får inget svar om det. Jag frågade för ett bra tag sen nu + skickade medd till den som tog tag i det.

Jo precis..blir ju suuuper stor grupp! Men va trist du inte fått nåt svar. Hade varit kul att få vara med i en grupp. Har ingen av mina vänner som väntar bebis. Känner mej lite ensam.
  • Spikie
    Hoppas 2012 skrev 2015-08-25 23:02:00 följande:
    finns annars en tråd där det skrivs om en FB grupp, tänkte se om jag kunde komma in i den. Häng med du också om du vill  
    "FB-grupp för BF mars eller april 2016?"  
  • hiwa

Jag har startat en hemlig fb-grupp för aprilbebisar :)

Skicka mejladress i ett meddelande till mig så bjuder jag in er :)

• hiwa
    fartty skrev 2015-08-27 13:42:53 följande:

Hur manga ar medlemmar?

I vår grupp? 11 än så länge :)
Svar på tråden Aprilbebisar 2016